Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:45:26 GMT

واحدهای طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۱۰۴

واحدهای طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت : در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، محمد اسلامی عصر امروز در آییین بهره‌برداری از چند پروژه در اردستان اظهار داشت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول ۱۱ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت این محور ۵ کیلومتر مسیر راه کوتاه می‌کند و مسیر ایمن‌تری را برای مسافران به وجود می‌آورد  و سالانه ۸۰۰ کیلومتر به بزرگراه‌های کشور اضافه کرده‌ایم و امروز هم ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وی گفت: در کشور ۲۴۳۰ کیلومتر آزادراه داریم  که ۵۱۸ کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و ۶۴ کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا ۲ هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛هزینه ساخت ۸۰۰ کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه ۱۵هزار میلیارد تومان است

اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر  بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در حال امضای تفاهم‌نامه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که از طرح مسکن ملی به خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی اصفهان بزرگراه افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است