Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:28:20 GMT

خبرنگاران جزو ولایی‌ترین اقشار جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۱۰۸

خبرنگاران جزو ولایی‌ترین اقشار جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد پورمند بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با خبرنگاران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای خبرنگار عنوان کرد: وجود تعداد بالای شهید خبرنگار نشان می‌دهد خبرنگاران جزو ولایی‌ترین اقشار جامعه هستند و اکنون نیز با سلاح قلم نقشه‌های استکبار جهانی و عوامل آن‌ها را خنثی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد امید در مردم را یکی از وظایف مهم خبرنگاران دانست و افزود: امید به مردم یکی از ارکان حرفه خبرنگاران است لذا امید بخشیدن به مردم را همیشه مد نظر قرار دهید چرا که نا امید کردن مردم یکی از اهداف دشمنان کشورمان است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر با اشاره به انعکاس درست اخبار توسط فعالین رسانه‌ای ابراز داشت: بنده در لباس پاسداری خود را ملزم به پاسخگویی می‌دانم و شما خبرنگاران هم در کنار انعکاس اخبار امین مردم باشید که در غیر این صورت در قیامت پاسخگو خواهیم بود.

سرهنگ پورمند در ادامه بیان کرد: جنگ فعلی دشمنان علیه ملت ایران جنگ نرم است و عملکرد شما در این جنگ برای پیروزی بسیار مهم و حیاتی می‌باشد شفاف‌سازی جنجال‌های رسانه‌ای جبهه استکبار یکی از وظایف شما در این جنگی و در این برهه حساس زمانی است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مشگین شهر تصریح کرد: مشگین شهر ظرفیت‌های منحصر بفردی در حوزه گردشگری و کشاورزی دارد لذا خبرنگاران می‌توانند با معرفی این ظرفیت‌ها سرمایه گذاران بخش خصوصی را ترغیب به سرمایه گذاری در این بخش‌ها نمایند و طبیعتاً سرمایه‌گذاری در این بخش موجب اشتغال جوانان و پیشرفت اقتصادی شهرستان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا اظهار کرد: عمق ایثارگری و فداکاری پزشکان و پرستاران را فقط خبرنگاران می‌توانند منعکس نمایند و از خبرنگاران خواستارم در کنار انعکاس هشدارهای بهداشتی جهت پیشگیری از این بیماری خطرناک مردم را از زحمات این قشر فداکار آگاه نمایند.

کد خبر 4992832

منبع: مهر

کلیدواژه: روز خبرنگار بزرگداشت روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر

تین نیوز

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس آباد به سمت مشگین شهر تا ۲ سال آینده خبر داد.

تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس آباد به سمت مشگین شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

​وی تصریح کرد: محور پارس آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه های این مسیر به ویژه پل ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش بینی می شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین شهر به صورت چهار بانده به بهره برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می رود و در محدوده بیله سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت رسانی به فرودگاه پارس آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست