Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@18:02:43 GMT

هشدار نسبت به افزایش شیوع کرونا در آمریکا 

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۱۵۳

هشدار نسبت به افزایش شیوع کرونا در آمریکا 

به گزارش ایرنا از رویترز، کارشناسان بهداشتی کاخ سفید علاوه بر هشدار در مورد افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا در شهرهای آمریکا از جمله بوستون، شیکاگو و واشینگتن از فرماندهان ایالتی خواستند تا برای جلوگیری از آمار افزایش مبتلایان اقدامات امنیت سلامت را همچنان ادامه دهند. 

دکتر آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در این باره گفت: "پیش بینی می‌شود که مشکل پیش روی ما است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فائوچی به سی ان ان افزود: حتی در شهرها و ایالت‌هایی که اکثر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، بخشی از افراد هستند که با عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند و می‌توانند باعث گسترش شیوع ویروس در دیگر شهرهای آمریکا شوند. 

فائوچی با اشاره به اظهارات دکتر بیرکس در مورد افزایش شیوع کرونا در شهرهای آمریکا گفت: ما همچنان شاهد افزایش روند شیوع بیماری در آمریکا هستیم و میزان شیوع تا زمانی که یک اتحاد همگانی میان مردم شکل نگیرد، پایین نخواهد آمد. 

دکتر "دبورا بیرکس" هماهنگ کننده مقابله با کرونا در کاخ سفید روز یکشنبه گفته بود: فاصله‌گذاری اجتماعی که به دنبال شیوع ویروس کرونا برقرار شده باید تا تابستان رعایت شود.

به دنبال افزایش شیوع ویروس کرونا و اصرار دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای بازگشایی مشاغل تجاری برای کاهش تاثیر اقتصادی کرونا، کاخ سفید همچنین دستورالعمل‌هایی را برای ایالت‌ها به منظور بازگشایی بخش‌هایی از اقتصادشان صادر کرد. 

در همین رابطه ایالت‌هایی مانند جورجیا، کارولینای جنوبی و اوکلاهما به تعداد محدودی از مشاغل اجازه بازگشایی داده‌اند. 

در پی شیوع بیماری کووید ۱۹ در آمریکا تا کنون چهار میلیون و ۹۷۳ هزار نفر در این کشور مبتلا به ویروس کرونا و بیش از ۱۶۱ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کاخ سفید پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کاخ سفید ویروس کرونا دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا کاخ سفید ویروس کرونا شیوع ویروس کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن

بایدن رئیس جمهور آمریکا که این روز‌ها با سوتی‌های زیادش در مراسم‌های رسمی زبان زد عام و خاص شده است حالا برگه تقلب اش برای دیدار با نخست وزیر عراق در مقابل دوربین‌ها توسط نیویورک پست منتشر شده است. این برگه با هدف جلوگیری از اشتباه گفتن نام‌ها و گاف دادن بایدن به او داده شده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # جو بایدن سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران