Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانه ای در پی حادثه انفجار بندر بیروت و تسلیت این حادثه عظیم به ملت و دولت لبنان، آمادگی خود برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی حادثه انفجار بندر بیروت آمده است: حادثه غمبار انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن جمع کثیری از مردم عزیز و قهرمان لبنان و تخریب ساختمانها و زیر ساخت‌های اقتصادی بیروت شد موجب تاسف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت قهرمان لبنان در سیر تاریخی مبارزات و حیات مقتدرانه خویش تاکنون حوادث فراوانی دیده و موانع بزرگی را پشت سر گذاشته و همچنان به حول و قوه الهی راه عزت و وحدت ملی و اقتدار و استقلال و مقاومت علیه سلطه استعمار جهانی را تا رسیدن به قله سعادت و افتخار ادامه خواهد داد.

در این بیانیه تاکید شده است: حوزه‌های علمیه ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عزیز و مقاوم لبنان بویژه برادر عزیز جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله و خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل نموده و آمادگی خود را برای هر گونه کمک و مساعدت اعلام داشته و تا رفع مشکلات درکنارمردم سرافراز لبنان خواهد بود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان حوزه های علمیه انفجار ملت حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت

 رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج گفت:به محض تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آساوله، دو اکیپ ۵ نفره از نیرو‌های ایستگاه‌های ۱ و ۲ آتش‌نشانی رای پشتیبانی به محل اعزام شدند.

آزاد طهماسبی در توضیح این حادثه افزود: نشت گاز ال‌پی‌جی و وجود شعله روشن همزمان در کارگاه عامل اصلی وقوع این آتش‌سوزی بوده است.

وی از مصدومیت یک نفر در این آتش سوزی خبر داد و گفت: در این حادثه دو مغازه نیز دچار خسارت جدی شدند و به دو باب منزل مسکونی در روبروی این کارگاه خسارت جزئی وارد شد.

طهماسبی با بیان اینکه نیرو‌های آتش‌نشانی با حضور به موقع آتش را در کوتاه‌ترین زمان مهار کردند، گفت: متاسفانه حریق به یک مغازه گاز پرکنی سرایت کرده بود که آتش این مغازه نیز مهار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم