Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:03:48 GMT

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برکت در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۱۷۲

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن برکت در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در صفحه توئیتر خود نوشت:« دیروز عملیات اجرایی ۸۰۰ مسکن برکت در شهرستان ساوه با حضور وزیر مسکن راه و شهرسازی آغاز شد.

ستاد اجرایی فرمان امام ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن و برکت را در سراسر کشور آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گفتنی است؛ در کوی فجر ساوه و زمینی به مساحت ۲/۷ هکتار ۴۱۶ واحد، در کوی علوی ساوه و زمینی به مساحت ۲/۹ هکتار ۳۸۴ واحد و مجموعا ۸۰۰ دستگاه آپارتمان مسکونی احداث خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که زمین لازم برای این واحد‌های مسکونی، بصورت اجاره ۹۹ ساله از بنیاد مسکن اخذ شده و توسط شرکت عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخته خواهد شد و با مقررات ثبت‌نام مسکن ملی و ازطریق وزارت راه و شهرسازی به مردم مستضعف فاقد مسکن واگذار خواهد شد.

بیشتربخوانید

بهره مندی دانش‌آموزان ۵۰۰ نقطه از خدمات موسسه دانش‌بنیان برکت ساخت بیش از هزار مدرسه برکت در مناطق محروم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن محرومین مسکن برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است

روح الله اکبری  دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور گرمسار در غرب استان سمنان گفت: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و تا کنون ۵۰۰ هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح های نهضت ملی که حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، اضافه کرد: بخشی دیگر تعهد دولت در احداث چهار میلیون مسکن طرح نهضت ملی در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی برای ساخت مسکن در روستاها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه