Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت مخابرات ایران تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه ای در سراسر کشو ر، به همراه مصرف اینترنت مشترکان خود را در عید سعید غدیر خم رایگان اعلام کرد. تاریخ انتشار: 19:43 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۵۲۵

خبرگزاری میزان - طبق اعلام اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، شرکت مخابرات ایران تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای در سراسر کشو ر، به همراه مصرف اینترنت مشترکان خود را در عید سعید غدیر خم رایگان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب و با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم به تمام مشتریان این شرکت اظهار داشت: به منظور پیاده‌سازی نقش‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و برای گرامیداشت عیدسعید غدیر خم تمام تماس‌های تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای شرکت مخابرات ایران از ساعت۲۴روزجمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد رایگان است.

بیشتر بخوانید: افزایش هزینه تلفن ثابت از تیرماه

وی در همین رابطه افزود: مصرف اینترنت مشتریان خدمات باند پهن بر روی تمامی بستر‌های ارتباطی ADSL. VDSL و FTTH از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد تا سقف ۱۰ گیگا بایت رایگان است.

مهندس سید مجید صدری با تاکید بر اینکه ترافیک رایگان اینترنت به مشتریانی اختصاص داده می‌شود که سرویس فعال داشته باشند: گفت این امکان تنها برای تلفن‌های ثابت به ثابت اعم از درون استانی و بین استانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تماس از طریق تلفن ثابت با تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) شامل این طرح نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت مخابرات عید غدیر خم شرکت مخابرات ایران مصرف اینترنت ثابت به ثابت تلفن ثابت غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • تلفن ثابت سازمانی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات