Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این جلسه، مواردی همچون افزایش نیروی کار اجرایی، راه اندازی شیفت شبانه کاری و تسریع در خرید تجهیزات از سوی پیمانکار مطرح شد و همچنین در اولویت قرار دادن مباحث تامین مالی، تعیین تکلیف واحد های تهاتر شده در قبال کار و تسهیل روند ورود کالاهای مورد نیاز طرح از سوی کارفرما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،  در این جلسه با اشاره به اهمیت ترمینال جدید به عنوان مهمترین پروژه عمرانی کیش، بر اتمام این طرح تا بهمن سال جاری تاکید کرد و گفت: این طرح عمرانی باید سال ۹۴ بهره برداری می شد؛ هرچه زمان ساخت پروژه ها طولانی تر شود اتفاقات غیر قابل پیش بینی مانند افزایش قیمت ارز برای تامین مالی موجب به تعویق افتادن بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: ما به صورت مرتب تا حصول نتیجه از پروژه بازدید می کنیم و جلسات کنترل پروژه نیز هر هفته با حضور مشاور، پیمانکار و مسئولان سازمان بر قرار است تا از پیشرفت ها، مشکلات و نیاز های طرح با خبر باشیم. 

مصطفی خانزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این خصوص گفت: این طرح هزینه های بسیار بالایی دارد و باید ماهانه ۱۰۰ میلیارد تومان تامین مالی شود و با پیگیری و برگزاری جلسه با مسئولان بانک مرکزی مقرر شد با تخصیص ارز نیمایی مشکلات به حداقل برسد

خانزادی با بیان اینکه بهره برداری پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش تاثیرات مثبتی از لحاظ اقتصادی و تجاری و گردشگری بر جزیره کیش خواهد داشت افزود: در آینده نزدیک کارگروه های متعددی در فرودگاه کیش تعبیه می شود و با استفاده از انبارهای دپوی کالا، امکان ارسال کالا به کشور های دیگر توسط هواپیما میسر می شود که این موضوع قطعا موجب رونق اقتصادی و تجاری منطقه آزاد کیش خواهد شد.

روند ساخت پروژه ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش تا کنون ۶۹ درصد پیشرفت داشته است.

برچسب‌ها کیش فرودگاه بین‌ المللی کیش سازمان منطقه آزاد کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش فرودگاه بین المللی کیش سازمان منطقه آزاد کیش کیش فرودگاه بین المللی کیش سازمان منطقه آزاد کیش منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علیرضا حسینی امروز در بازدید از واحدهای در حال احداث پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر گفت: در صورت تامین و تخصیص به موقع تسهیلات بانک مسکن و همچنین تامین و تکمیل آورده‌های متقاضیان مسکن واحدهای این پروژه بزرگ تا پاییز سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نیر افزود: طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ۲۱۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر در دست ساخت است ، در این شهرستان ۶۹۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌ و پس از بررسی‌های لازم ۱۶۱ متقاضی تایید نهایی و حائز شرایط شناخته شدند.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل ۵۵ میلیارد ریال و در شهرستان‌های استان سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و به متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک واریز وجه را دریافت کرده اند، توصیه شده است با پرداخت آورده اولیه به ساخت واحدها در سریع‌ترین زمان کمک کنند تا واحدها به موقع تحویل داده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان