Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@06:39:15 GMT

رونمایی از ترکیب نساجی مازندران برای دیدار با سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۳۰۶

رونمایی از ترکیب نساجی مازندران برای دیدار با سپاهان

ترکیب نساجی مازندران برای دیدار با سپاهان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر همین اساس ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران لحظاتی پیش اعلام شد که به شرح زیر است:

علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، رحمان جعفری، علی اصغر عاشوری، حامد شیری، سید محمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران، محمد عرفان معصومی و روح الله باقری

کد خبر 437600.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران