Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیستانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با مشارکت در طرح ملی «سه شنبه های تکریم» و رویداد بین المللی «روح مقاومت» ضمن تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه های معنوی جامعه، راه و سیره شهدا را در جامعه نهادینه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا نیستانی» در دیدار با خانواده معظم شهیدان «سید حسن، سید مهدی و سید حمید بهشتی نژاد» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم انجام شد، خانواده شهدا را سرمایه معنوی جامعه برشمرد و گفت: در شرایط زمانی قرار گرفته ایم که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمک رسانه هایشان به تحریف واقعیات می پردازند و در تلاش هستند تا جایگاه والای شهید را در ذهن مردم تقلیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: باید در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشیم و با بازخوانی سیره و زندگی شهدا با انحراف جدی پیش رو مبارزه کنیم.

 

وی با اشاره به ابعاد مبارزه فرهنگی در حوزه دفاع مقدس و پاسداشت و حمایت از مدافعان امنیت، خاطرنشان کرد: رویداد بین المللی «روح مقاومت» با محوریت آشنایی با وصایای شهدا به ترویج روح مقاومت در جامعه می پردازد.

 

دکتر نیستانی وصایای شهدا را گنجینه معنوی و بخشی از تاریخ مکتوب تفکر مقاومت خواند و افزود: مساجد به عنوان پایگاه اصلی رشد جوانان و یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی همواره در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.

 

وی گفت: مساجد در طول تاریخ مکانی برای ترویج فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار بوده اند تا جاییکه خواستگاه شهدای مدافع حرم و امنیت و حتی شهدای سلامت برخواسته از دل مساجد است.

 

مدیر ستاد فهما در اصفهان اظهار داشت: رویداد بین‌المللی روح مقاومت همزمان با سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و به مدت ۱۱۰ روز تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و عموم علاقه‌مندان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در این رقابت معنوی شرکت کنند.

 

دیدار با خانواده معظم شهیدان «سید حسن، سید مهدی و سید حمید بهشتی نژاد» در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور فرماندار اصفهان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان صورت گرفت.

 

شهید حجت‌الاسلام سید حسن بهشتی‌نژاد در سال 1360 به همراه برادرزاده 3 ساله خود(شهید سید حمید بهشتی‌نژاد) در یک عملیات تروریستی توسط منافقین کوردل ترور و به شهادت رسیدند.


شهید حجت‌الاسلام «سید مهدی بهشتی‌نژاد» نیز در سال 1362 در منطقه عملیاتی مجنون(عملیات خیبر) و در سن 21 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد بین المللی روح مقاومت طرح سه شنبه های تکریم طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم رویداد بین المللی روح مقاومت روح مقاومت سه شنبه های مهدوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان فرهنگی هنری مساجد رویداد بین المللی حجت الاسلام روح مقاومت بهشتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول