Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:30:58 GMT

رزمایش های مومنانه، امید در جامعه را بالا می‌برد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۴۷۵

رزمایش های مومنانه، امید در جامعه را بالا می‌برد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین گفت: رزمایش های مومنانه امید در جامعه را بالا و ناامیدی برای دشمنان در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ورامین در حاشبه دومین مرحله از اهدای کمک های مومنانه و رزمایش مواسات به نیازمندان در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در سخنانی اظهار کرد:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله در خصوص ادامه رزمایش مومنانه در کشور ، مرحله دوم رزمایش را آغاز کردیم و مرحله بعدی در دهه اول  محرم است که  امید است قوی تر برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از کمک های ریاست بنیاد مستضعفان کشور تشکر میکنیم و بنابر تصمیمات اتخاذ شده در این مرحله توزیع این کمک ها به سپاه واگذار شده است.

 

فرمانده سپاه ورامین گفت: اطلاعات دریافت کنندگان بروز گردیده است و در مجموع موفق شدیم ۲۱ هزار نفر را شناسایی کنیم که با پالایش این عزیزان  امروز۱۴۰۲۸ مرود توزیع خواهد شد.

 

تاجیک گفت: در شناسایی نیازمندان واجد شرایط  از ائمه جمعه ، ائمه جماعات و کانون های مساجد، حوزه ها و پایگاه های بسیج و مسئولین کمک گرفته شده است.


این مقام مسئول توصیه ای به خیرین و حامیان نیازمندان شهرستان ورامین داشت و تصریح کرد: ما نباید به کمک های خارج از شهرستان اکتفا کنیم و باید از خیرین منطقه و کمک های مومنانه داخل شهرستان هم استفاده کنیم که این با سابقه مردم دیار 15خرداد انتظار به جا می باشد.

وی بیان کرد: در  کشورهای دیگر دنیا هیچ کشوری مانند ایران پای کمک  به مردم خود  نیستند و این فرهنگ بالای کشور اسلامی و نوع دوستی مردم با افتخار ایران اسلامی است که چنین جلوه های زیبایی را بوجود می آورد.

 

سرگرد تاجیک  رزمایش مواسات و همدلی مومنانه را افتخار دانست و گفت: رزمایش های مومنانه امید در جامعه را بالا می‌برد و ناامیدی برای دشمنان در پی خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان ورامین اظهار داشت: ۱۸ سری جهیزیه به ارزش بیست میلیون تومان تهیه شده که چهار میلیون و پانصد هزار تومان از زوج های جوان اخذ شده است و در روز عید غدیر خم تحویل این عزیزان داده میشود که در آن چهار قلم اصلی یخچال، ماشین لباسشویی،گاز و جاروبرقی در جمع پانزده جنس قرار دارد.

سرگرد تاجیک در پایان افزود: دو سری جهیزیه به صورت رایگان به دخترانی که مهریه شان ۱۴ سکه است برای ترویج مهریه کمتر زندگی بهتر اهدا خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی شهرستان ورامین فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود