Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با صدور پیامی حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم لبنان شد، را تسلیت گفت.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
بااندوه فراوان واقعه تاسف بار و غم انگیز انفجار در بندر شهر بیروت که کشته و زخمی شدن جمعی از مردم آن منطقه را به دنبال داشت را به ملت ودولت لبنان تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 قطعا ملت قهرمان، مقاوم ومومن لبنان همچون گذشته با هم بستگی، اتحاد، تدبیر، دوراندیشی و تلاش ضمن بازسازی خسارتهای ناشی از این انفجارمهیب راه را بر هر گونه اقدام دشمنان قسم خورده مسلمین خواهند بست ودراین راه مسلمانان سراسرعالم یاری گر آنهابوده و آنهارا تنها نخواهند گذاشت.
از خدای بزرگ می خواهم به بازماندگان این حادثه صبر وبه مجروحین ومصدومین عافیت وسلامت عنایت بفرماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه