Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@00:30:18 GMT

پیروزی تک گله شهر خودرو برابر استقلال در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۵۵۸

پیروزی تک گله شهر خودرو برابر استقلال در نیمه نخست

شهر خودرو موفق شد تا با گل حسین مهربان نیمه نخست بازی با استقلال را به نفع خود به پایان برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بازی را با احتیاط شروع کردند و در دقایق ابتدایی به دنبال محک زدن یکدیگر بودند. دقیقه ۱۰ آبی‌پوشان این فرصت را داشتند تا با کاشته میلیچ قفل دروازه رحمتی را فرو بریزند اما توپ به تیرک بالایی دروازه برخورد کرد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این سرخ‌پوشان بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و دفاع استقلال را برای دقایقی تحت فشار قرار دادند. نبض بازی قوت گرفت و حملات دو تیم ادامه داشت.

آبی‌ها یک بار دیگر در دقیقه ۲۵ بازی این فرصت را داشتند که با ضربه سر به گل برسند اما مدافع شهر خودرو توپ را از روی خط دروازه دور کرد تا شاگردان مجیدی بار دیگر در یک قدمی گل‌زنی ناکام بمانند. در حالی که پس از کولینگ بریک به نظر می‌رسید شهر خودرو طراوت بیشتری در میدان دارد بالاخره حرکت بازیکنان قرمز پوش از سمت چپ دفاع استقلال نتیجه داد و حسین مهربان توپ را به طاق دروازه آبی‌های پایتخت کوباند.

پس از دریافت گل توسط استقلالی‌ها، بازی متعادل شد و دقایق آخر نیمه اول گذشت تا دو تیم با همین نتیجه راهی رختکن شوند. با این نتیجه شهرخودرو ۴۵ دقیقه فرصت دارد تا نتیجه را حفظ و بار دیگر خود را به لیست مدعیان کسب سهیمه آسیایی وارد کند.

کد خبر 437596

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده شهر خودرو تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران تیم فوتبال شهر خودرو شهر خودرو استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

نیمه اول دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس با برتری تیم میهمان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، استیو بوباکر، یوسف کی شمس و علی یوسف.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اُرونوف، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر.

دقیقه 3: موقعیت خطرناک پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان صنعت نفت از دست رفت. در این صحنه آل‌کثیر روی ارسال دقیق ترابی با ضربه سر دروازه تیم میزبان را تهدید کرد که پیام پارسا با پا توپ را برگشت داد.

دقیقه 8: دانیال اسماعیلی‌فر روی کرنر ارسالی عالیشاه با یک ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد.

دقیقه 11: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به وحید امیری داد.

دقیقه 13: عیسی آل‌کثیر پشت مدافعان صنعت نفت صاحب توپ شد و گل دوم تیمش را به ثمر  رساند اما داور در این صحنه آفساید مهاجم پرسپولیس را گرفت.

دقیقه 17: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 19: ضربه ایستگاهی بازیکن صنعت نفت را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 24: شوت از راه دور ریکانی را دروازه‌بان پرسپولیس در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 25: یوسف‌ کی‌شمس موقعیت خوب صنعت نفت را از دست داد و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها