Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:13:07 GMT

لینگارد: هدف اصلی یونایتد قهرمانی لیگ اروپا است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۶۳۳

لینگارد: هدف اصلی یونایتد قهرمانی لیگ اروپا است

جسی لینگارد می‌گوید امیدوار است با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات شیاطین سرخ اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستریونایتد در این فصل روزهای دشواری را پشت سر گذاشته ولی می‌گوید حالا امیدوار است بتواند در روزهای پایانی این فصل با یونایتد قهرمان لیگ اروپا شده و یک جام دیگر به کلکسیون افتخارات این باشگاه اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لینگارد در فصلی که گذشت با رقبای سرسختی در ترکیب یونایتد مواجه بود و کم کم از ترکیب اصلی سولسشر فاصله گرفت. با اینحال او در رقابتهای اروپایی از مهره های مد نظر سولسشر بوده و در اوایل فصل در رقابتهای اروپایی بازوبند کاپیتانی تیمش را به بازو می بست.

 

 

ستاره انگلیسی یونایتد در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه گفت: " هر پیروزی برای ما مهم است چرا که باعث می شود یک مرحله پیشروی کنیم. ما در لیگ اروپا خوب کار کرده ایم و امیدوارم بتوانیم به فینال برسیم. هدف اصلی ما در حال حاضر همین است: فتح جام قهرمانی".

 

لینگارد در ادامه گفت: " با توجه به تیمی که داریم و کادر فنی ای که با ما کار می‌کند می دانم که همه برای رسیدن به این هدف با تمام قوا تلاش خواهند کرد. ما بی صبرانه منتظریم که در مرحله یک چهارم با کپنهاگن بازی کنیم و من صد در صد می خواهم از این مرحله عبور کرده و در نهایت قهرمان شویم".

 

 

منچستر یونایتد جسی لینگارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد جسی لینگارد لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است

اسطوره ۴۰ ساله بایرن مونیخ، نظر خود را درباره قهرمان یورو ۲۰۲۴ بیان کرده است. 

فیلیپ لام پیش بینی می‌کند فرانسه به مقام قهرمانی جام ملت‌ های اروپا در سال ۲۰۲۴ دست یابد. 

طرفداری | به گزارش AFP، فرانسه در روز شنبه در دیداری دوستانه مقابل آلمان، میزبان تورنمنت پیش رو، با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. دیدیه دشان در بازی روز سه شنبه مقابل شیلی، به دنبال دیدن واکنشی از شاگردانش خواهد بود. با این حال، لام شکی درباره توانایی‌های فرانسه ندارد که توانست به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هم برسد.

فرانسه (بخت اصلی قهرمانی است). واضح است چون می‌توان گفت ۴۰ بازیکن بسیار مستعد در اختیار دارند. تیم آن‌ها از حیث تجربه و فاکتور جوانی، تعادل بسیار خوبی دارد و می‌توانند به راحتی دست به تغییر بزنند و روی نیمکت سراغ گزینه‌هایی بروند که در اصل می‌توانستند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. ولی مهم‌ترین چیز این است که درون زمین یک «تیم» باشید. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • خط و نشان جدی مدافع عنوان قهرمانی برای هت‌تریک
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!