Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:50:47 GMT

توسعه فرهنگی جامعه مدیون خبرنگاران است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۶۵۸

توسعه فرهنگی جامعه مدیون خبرنگاران است

نور محمدی گفت: توسعه همه جانبه کشور به ویژه توسعه فرهنگی مدیون زحمات و پیگیری های خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علی نور محمدی» امروز (16 مرداد) در دیدار و گفتگو با خبرنگار  این رسانه از مجموعه این خبرگزاری قدر دانی و اظهار کرد: دنیای ارتباطات در جامعه امروز، دنیای حساس و مفیدی است که باید با علم روز در آن حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان خوسف با بیان اینکه همزمان با بروز جامعه اسلامی، قبل و بعد از انقلاب، و در پیدایش انقلاب؛ خبرنگاران، نقش بسزایی داشته اند، گفت: خبرنگاران در جریان انقلاب، همواره گزارش های انقلابی را رصد و اطلاع رسانی می کردند که خود بر شور و شعف مردم در صحنه های حساس انقلاب تاثیر گذار بوده است.

 

نور محمدی گفت: خبرنگاران در عرصه های دفاع مقدس، میادین جنگ و نبرد و هم اکنون در جنگ نرم نقش پر رنگ و همسو با جامعه اسلامی دارند که در عرصه بین المللی نقش بیان واقعیت های انقلاب و اسلام و در داخل کشور، بازگو کننده مطالبات و رافع مشکلات مردم هستند.

 

وی نقش خبرنگار را در توسعه همه جانبه کشور به ویژه توسعه فرهنگی جامعه را مهم تلقی کرد و افزود: توسعه یافتگی هر منطقه و شهرستان به انعکاس و فعالیت های خبرنگار آن منطقه بستگی دارد چراکه خبرنگار با لمس واقعیت های موجود، نقش کمک کننده در حل مشکلات مردم دارد، لذا توسعه همه جانبه کشور به ویژه توسعه فرهنگی مدیون زحمات و پیگیری های خبرنگاران است.

 

مدیرآموزش و پرورش خوسف  جامعه بدون خبرنگار را جامعه ای بدون روح و کالبد عنوان کرد و گفت: خبرنگاران به جامعه روح تازه ای می دهند و خبرگزاری شبستان خبرگزاری شایسته، بایسته، آگاه و دلسوز و مورد اعتماد مردم است.

 

نور محمدی تصریح کرد: آموزش و پرورش برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین و برای شناخت و آگاه سازی مردم نیاز به اطلاع رسانی خبرنگاران دارد، چراکه در آموزش و پرورش  این آمادگی را داریم تا برای  آموزش یک دانش آموز هم امکانات آموزشی و فرهنگی را به مناطق دور افتاده ببریم.

 

وی از خبرنگار شبستان خواست تا در راستای رفع مشکلات فرهنگی شهرستان، آموزش و پرورش را  نقد دلسوزانه و منصافانه کند و این نهاد را در جریان مشکلات و انتظارات مردم قرار دهد.

 

مدیرآموزش و پرورش خوسف توسعه جامعه فرهنگی را مدیون خبرنگاران عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش خبرنگاران را عضو خانواده فرهنگی خود می داند، همچنین اساس کار خبرگزاری شبستان و این نهاد همسو و یک جهت است.

 

نور محمدی در پایان گفت: آموزش و پررش آمادگی لازم را برای برگزاری کلاس های درس از 15 شهریور ماه به صورت غیر حضوری، نیمه حضوری و حضوری دارد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار بیرجند خراسان جنوبی آموزش و پرورش توسعه فرهنگی نور محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    تعدادی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در اردویی فرهنگی تفریحی در مجتمع تفریحی و زیارتگاه شهر کشاورز حاضر و از امکانات تفریحی و زیارتی مکان مذکور استفاده کردند.
رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت: این اردوی یک روزه با هدف ارتقاء روحیه و در راستای سلامت روان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش حوزه اجتماعی برگزار شد و بهانه‌ای برای تقدیر از زنان زحمت کش و موفق بود.
  داداشیان  افزود:  این اردو شامل آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش برای راه‌اندازی اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و ... بود و در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها نیز در نظر گرفته شده است.
وی درادامه گفت:  برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اردوی یک روزه، از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که به منظور دستیابی به این اهداف، برنامه‌های مختلف برای آنان اجرا می‌شود.
  این اردوی تفریحی فرهنگی برای   ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شاهین دژ با همکاری مرکز مثبت زندگی شهر کشاورز برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری