Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:16:38 GMT

انصراف ذوب‌آهن از تشکیل تونل افتخار برای پرسپولیس !

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۷۰۴

انصراف ذوب‌آهن از تشکیل تونل افتخار برای پرسپولیس !

روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با انتشار متنی اعلام کرد برای قهرمان لیگ نوزدهم تونل افتخار تشکیل نخواهد داد.

به گزارش" ورزش سه"، صبح امروز و همزمان با کنفرانس خبری بوناچیچ، کرباسچی سرپرست باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که بازیکنان این تیم در مصاف روز آینده برابر پرسپولیس برای قهرمان لیگ نوزدهم تونل افتخار تشکیل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اقدام باشگاه ذوب آهن خیلی زود با واکنش منفی هواداران اصفهانی و به خصوص هواداران تیم فوتبال سپاهان مواجه شد و حالا باشگاه ذوب آهن با انتشار متنی از انصراف خود برای انجام این کار خبر داده است.
متنی که روابط عمومی باشگاه ذوب آهن منتشر کرده را در ادامه می خوانید:  


« ضمن عرض تبریک به مناسبت چهارمین قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و با عرض پوزش از کادر فنی ، بازیکنان و هواداران پرشور  باشگاه پرسپولیس ، به دلیل
 احترام به عواطف واحساسات مردم فوتبال دوست، خوب و فهیم اصفهانی و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه و تنش از برپایی نمادین تونل افتخار در بازی فردا معذوریم.»

ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران باشگاه ذوب آهن تونل افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران

به گزارش همشهری آنلاین تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند. تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند. اما بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فرد که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

کد خبر 846204 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟