Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجید سجادی روز پنجشنبه در جریان بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان از انعکاس اخبار به موقع و موثر اخبار توسط خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان قدردانی کرد و افزود: باید به باور غدیر در رسانه ها به صورت گسترده پرداخته شود و مردم اگر مردم از امام حسین(ع) اطاعت کرده بودند، مشکلات کنونی را شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تبلیغ غدیر و پیامدهایی در زندگی ما خواهد گذاشت در دنیا و آخرت به کمک ما خواهد آمد اظهار داشت: غدیر توام با ولایت است و فرهنگ امامت امام علی (ع) با فعالیت رسانه‌ها می تواند اشاعه یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با تبریک عید غدیر گفت: خبر واقعه غدیر در صورتی که درست کار می شد امروزه اختلافی میان شیعه و سنی وجود نداشت و این خبر بزرگ در واقع ولایت را انعکاس می دهد.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر بیش از ۱۲۰ هزار نفر شاهد اهل قلم داشت لذا بخشی از اختلافات موجود به علت بغض است و انعکاس خبر واقعه غدیر به عنوان یک تکلیف بر عهده تمامی اهالی رسانه است.

حجت الاسلام سجادی ادامه داد: رسانه در حوزه واقعه غدیر نیز شبیه محرم اقدام کند و یکی از علت‌های جاودانه شدن محرم، این بوده که هیات های حسینی در همه جا ایجاد شده است.

رویکرد ایرنا اشاعه امید و نشاط در کرمان است

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان نیز در این دیدار گفت: رویکرد هلال احمر و خبرگزاری اشاعه امید و نشاط در جامعه این استان است.

بهنام احمدی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی با وجود تجربه و سن بالای خود همواره سعی کرده جوان باشد و همراه با تکنولوژی روز حرکت کند.

وی اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا به صورت چند شیفته، حضوری مویرگی در بخش های مختلف جامعه دارد و سعی کردیم ارتباط را بین حوزه های مختلف برقرار کنیم و خبرگزاری جمهوری اسلامی با وجود رقبای رسانه ای، همواره سرعت، صحت و دقت را مورد توجه قرار داده است.

رییس خبرگزاری ایرنا مرکز کرمان گفت: این خبرگزاری گزارشات و میزگردهای خبری را در دستور کار دارد و به دور از زردنویسی و جنجال آفرینی، نقیصه ها را با نگاه تبدیل به فرصت اشاعه می دهد و سعی بر انعکاس اقدامات دستگاه های مختلف در شرایط دشوار کنونی دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مقام معظم رهبری روز خبرنگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مقام معظم رهبری روز خبرنگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مقام معظم رهبری روز خبرنگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی واقعه غدیر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی