Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سه پرونده تخلف در خصوص فروش پوشاک دارای علائم شیطان‌پرستی تشکیل شده است و قطعا نظارت‌ها بر اصناف عرضه پوشاک تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد رستمی ظهر امروز در جلسه اصلاح وضعیت فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: 812 واحد تولید پوشاک در استان مشغول به فعالیت است که در میان آن‌ها 150 واحد خیاطی دوخت البسه ایرانی اسلامی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج واحد صنعتی پوشاک نیز در استان فعال است که پوشاک ورزش‌های رزمی، البسه بیمارستانی، انواع جوراب و البسه کشی و سایر پوشاک را تولید می‌کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد چهار هزار و 200 واحد صنفی عرضه پوشاک در استان وجود دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون از یک هزار و 600 واحد صنفی عرضه پوشاک بازرسی به عمل آمده و 43 پرونده تخلف ایجاد شده که مجموع جریمه‌های تعیین شده برای این واحدهای صنفی متخلف 220میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه سه پرونده تخلف در خصوص فروش پوشاک دارای علائم شیطان پرستی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است، اضافه کرد: نظارت‌ها بر اصناف عرضه پوشاک تشدید خواهد شد. 

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان عرضه پوشاک البسه چهارمحال و بختیاری عرضه پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت