Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@23:54:41 GMT

ماجرای شلیک پلیس در مرزداران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۷۳۶

ماجرای شلیک پلیس در مرزداران چه بود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، رئیس کلانتری 132 شهرک غرب از دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو و کشف 30 فقره سرقت در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد و گفت: متهمان با خودروهای سرقتی لوازم داخل خودرو سرقت می کردند.

سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: ساعت 5 صبح سه شنبه 14 مرداد امسال تیمی از ماموران عملیات کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دادبان بودند که به راننده و سرنشین خودروی مزدا 323 مشکوک شدند و در بررسی شماره پلاک مشخص شد این خودرو چند روز قبل به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران گشت کلانتری دستور ایست را صادر کرد اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد و 2 جوان مرموز به اتوبان یادگار امام خمینی (ره) رفته و ماموران برای جلوگیری از ورود خسارت های احتمالی چند تیر هوایی شلیک کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد : سارقان در مسیر فرار چند بار با خودروی پلیس برخورد کردند و سپس به صورت خلاف جهت به اتوبان جلال آل احمد و به بزرگراه شیخ فضل الله رفته و برای فرار به سمت خیابان مرزدارن رفتند که ماموران برای پایان دادن به این تعقیب و گریز 4 لاستیک خودروی مزدا 3 را هدف گلوله قرار دادند اما دزدان در حالی که خودروی روی رینگ های لاستیک بود به فرار خود ادامه می دادند.

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب گفت: با حضور نیروی کمکی به صحنه تعقیب و گریز ماموران موفق به توقیف خودروی دزدان شدند و هر دو سارق جوان را دستگیر کردند.

سرهنگ آذین ادامه داد: در بازرسی از خودروی سرقتی تعدادی ساعت گرانقیمت و گوشی موبایل به دست آمد که دزدان در اعترافاتشان عنوان کردند که این اموال سرقتی را در ساعات بامدادی همان روز از چند خودرو سرقت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در ادامه تحقیقات پلیسی به 30 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با خودروهای سرقتی در ماه جاری در منطقه شهرک غرب اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کلانتری 132 شهرک غرب شلیک پلیس در مرزداران دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو کشف 30 فقره سرقت سرهنگ ضرغام آذین جزئیات تعقیب و گریز شلیک پلیس در مرزداران تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستگیری 2 سارق لوازم داخل خودرو کشف 30 فقره سرقت جزئیات تعقیب و گریز لوازم داخل خودرو تعقیب و گریز شهرک غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

به گزارش خبرآنلاین، امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فارس در خبری نوشت:فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898815

دیگر خبرها

  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!