Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرتیپ دوم ستاد سید کیخسرو حسینی فرمانده گروه ۳۳ توپخانه و موشک‌ها به مناسبت روز خبرنگار از باشگاه خبرنگاران جوان کردستان بازدید و از تلاش‌های این مجموعه قدردانی کرد.

او با بیان اینکه روز خبرنگار روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای است که در خط مقدم دوش تا دوش رزمندگان در جبهه‌ها حضور پیدا کردند، گفت:این روز، روز پاسداشت مقام شامخ فرهیختگان و انسان‌های بزرگی است که در جامعه وظیفه آگاهی بخشی را در همه زمینه‌ها برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نزاجا، خبرنگار را نماد و استوره تهعد، امانت داری و دلسوزی بیان کرد و افزود: خبرنگاران چشم و گوش افکارعمومی هستند از این‌رو درعرصه‌های مختلف در صحنه حاضر می‌شوند و بعضاً خطر را به جان می‌خرند تا اخبار و گزارش‌های لازم را در اختیار جامعه قرار دهند.

او گفت: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران با ایثار و اخلاص هم دوش رزمندگان برای تهیه اخبار و گزارش به خط مقدم می‌رفتند و حتی گاهی در این مسیر به شهادت می‌رسیدند.

حسینی گفت: آمادگی رزمی نیروی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سطح بسیار بالای قرار دارد و هرگونه تهدید و طمع ورزی از سوی دشمنان و کشور‌های فرا منطقه‌ای را در نطفه خفه می‌کنیم.

او با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی را در خاورمیانه حرف اول را میزند و گفت: آمریکا در برخورد نظامی با ایران واهمه دارد چرا که آنان از قدرت و توان نظامی ایران در سطح جهان به خوبی آگاه هستند.

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نزاجا با اشاره به الگوگیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: ما باید با استفاده از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری بتوانیم در مسیر خود ثابت قدم باشیم واز مسیر اصلی منحرف نشویم.

او در پایان امنیت کنونی کشور را مرهون جان فشانی شهدا بیان کرد و گفت: توسعه هر کشوری در گرو امنیت حاکم بر آن کشور است و جوانان امروز باید اهداف عالیه شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده و با تمام توان در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

شاهین فرهاد مدیرباشگاه خبرنگاران استان کردستان نیز در این دیدارشغل خبرنگاری و نظامی را از لحاظ سختی کار مشابه هم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در طول تاریخ ثابت کرده اند که همیشه و در همه حال و بدون هیچ واهمه‌ای همچون افراد نظامی پای کار بوده و به مردم خدمت می‌کنند.

او با اشاره به تلاش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در جهت انعکاس اخبار توانمندی‌ها و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:نقش خبرنگاران و رسانه‌ها کمتر از نقش نیرو‌های امنیتی در کشور نیست.

او ضمن بیان اینکه نقش خبرنگاران در توسعه همه جانبه جامعه غیر قابل انکار است، اظهار داشت: خبرنگاران توانسته اند با بیان شفاف مسایل موجود در جامعه به حل مشکلات مردم کمک کنند و نقش آن‌ها در این راستا بی بدیل است.

۱۷ مرداد ماه در تقویم فرهنگی کشور مزین به نام شغلی ممهور به مُهری شده که با تمام سختی‌ها، مشقات، دشواری‌ها و صد البته شیرینی‌های خاصش در همراهی با اهالی و پیشه‌ورانش که ثمره شیرین فعالیت‌های‌شان با اندیشه‌ورزی، پویایی جامعه و همراهی با کنش‌ها و اتفاقات جهان پیرامون‌مان گره خورده است، تردیدی وجود ندارد کسانی که چنین رسالتی بر دوش آن‌ها قرار دارد جز نام زیبنده خبرنگار نمی‌توانند نام دیگری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمنان ایران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، امیر سرتیپ صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن بازدید از مناطق پدافندی جنوب شرق کشور و جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافند هوایی اظهار داشت: آمادگی دفاعی و توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح کشورمان همچون سدی محکم در برابر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در گرو تبعیت از تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نیز ارتقا توان نظامی به‌ویژه در حوزه پدافند است، خاطرنشان کرد: بصیرت و دوراندیشی در راستای مقابله با تهدیدات و ارتقای تجهیزات به‍روز و کارآمد، دو مولفه ارزنده در رشد و پیشرفت نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه قوی بودن در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی موجب افزایش بازدارندگی و مقبولیت بین‌المللی کشورمان می‌شود، بیان داشت: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که توانمند بودن و ارتقاء دستاورد‌ها مطابق با فناوری روز، موجب می‌شود که بیگانگان در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند و با قطع وابستگی به خارج از کشور بتوانیم شاهد اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و ... کوتاه می‌کند.

دیگر خبرها

  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • سوسک ببری دیده اید؟! (عکس)
  • دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی نیست!
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • کشف‌هایی که تاریخ ایران را جابه‌جا کرد
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان