Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار پیام‌های تبریک جداگانه‌ای صادر کردند.

روز خبرنگار، روز تجلیل از فرهیختگان و وجدان‌های همیشه بیدار جامعه

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در

متن این پیام آمده است:

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

روز خبرنگار، روز تجلیل از فرهیختگان و وجدان‌های همیشه بیدار جامعه است. تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. خبرنگار قلم به دست گرفته تا پاسدار ارزش‌ها باشد و به میدان آمده تا از منافع ملی صیانت کند. انعکاس به موقع رشد شتابان فعالیت‌های حوزه ارتباطات در جامعه، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

با اعتقاد به اینکه «دانستن حق مردم» است، برخود لازم میدانیم ضمن تبریک و تهنیت به اصحاب رسانه و همکاران روابط عمومی، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در اشاعه و انعکاس به موقع اخبار مخابراتی و کمک به گسترش فرهنگ استفاده از تکنولوژی و آگاهی بخشی جامعه که تاثیری مستقیم در رشد عرصه ارتباطات و تنویر افکار عمومی دارد، تشکر و قدردانی نماییم.

خبرنگاران تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی هستند

علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ (سوره قلم آیه ۱)

۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و یادآور حماسه آفرینی‌های عزیزانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی‌اند. بی شک خبرنگاری حرفه نیست، بلکه رسالتی است انسانی در مسیر تعالی که پشتوانه‌ای از باور و ایمان دارد.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشیدن به جامعه، جان خویش را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، این روز را خدمت تمامی کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی، یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلای اسلام، ایران و مردم بر کف دست نهاده و همیشه در سنگر خبر و اطلاع رسانی زحمات زیادی می‌کشند، تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق روزافزون همگان را در تمامی امور آرزومندم.

روز خبرنگار، روز قدردانی از کسانی است که حرمت قلم را پاس داشته اند

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پیامی که به مناسبت روز خبرنگار صادر کرده است، این روز بزرگ را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۱۷ مرداد ماه که به پاسداشت شهادت "شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی  است مغتنم، برای تجلیل و قدردانی از انسان‌های فرهیخته‌ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیر عدالت، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می‌گیرند.

خبرنگاران صاحبان قلم و اندیشه و نماد چشمان بینا و زبان صادق هستند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به صاحبان قلم و اندیشه چشمان بینا و زبان صادق عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیا به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بی‌تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، هم دوش با سایر نهاد‌های مسئول علی الخصوص نیروی انتظامی در پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در سایه سار رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مجاهدانه ایفای نقش نموده و ثابت قدم مانده‌اند.

امروز فرماندهان و کارکنان مجموعه فرماندهی انتظامی استان بر خود افتخار می‌دانند که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام‌های بلندی در توسعه نظم و امنیت خوزستان بر داشته اند و اینجانب از تلاش، کوشش و زحمات خالصانه و صادقانه جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه ومطبوعات در انعکاس اخبار فعالیت‌های فرماندهی انتظامی خوزستان تشکر و قدرانی می‌نمایم.

امیدوارم با تکیه بر الطاف بی کران حضرت پروردگار و ظل توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ایی عزیز (دامت برکاته) همواره به منظور تعالی میهن اسلامی و ارتقای احساس امنیت هموطنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارید.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تبریک روز خبرنگار اصحاب رسانه روز خبرنگار آگاهی بخشی تبریک گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با ششم اردیبهشت در بخشی از پیام به مناسبت روز جهانی روانشناس گفت: این سازمان با راه‌اندازی مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی زمینه پاسخگویی به نیاز آحاد مردم، ارتقاء سلامت روان آنان و حل مسائل روان‌شناختی را فراهم کرده و در حال حاضر بالغ بر ۳۳۰۰ مرکز مشاوره دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان در سراسر کشور، انواع خدمات روان‌شناختی و مشاوره را به عموم مردم ارائه می‌دهند.
 متن این پیام به شرح ذیل است؛

"امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشنا سی، مشاوره و مشارکت مردم"

 در تقویم جهانی، روز ششم اردیبهشت‌ماه مصادف با روز جهانی روان‌شناس نام گذاری شده است. مهم‌ترین هدف از ثبت این روز در تقویم جهانی، تأکید بر لزوم بهره‌مندی اقشار جامعه از خدمات حرفه‌های یاورانه از جمله علم روان‌شناسی و کاربرد‌های آن در زندگی است. به‌جرات می‌توان گفت که سازمان بهزیستی از پیشقراولان به‌کارگیری روان‌شناس در تمامی بخش‏های دولتی و غیردولتی بوده است که از طریق مطالعه، طراحی و اجرای انواع برنامه‌ها به موضوع سلامت روان عموم مردم و گروه ‏های هدف خود پرداخته است.

 این سازمان افتخار دارد با راه‌اندازی مراکز مشاوره دولتی و غیردولتی زمینه پاسخگویی به نیاز آحاد مردم، ارتقاء سلامت روان آنان و حل مسائل روان‌شناختی را فراهم نموده است. لازم به ذکر است که در حال حاضر بالغ بر ۳۳۰۰ مرکز مشاوره دولتی و خصوصی تحت نظارت سازمان در سراسر کشور، انواع خدمات روان‌شناختی و مشاوره را به عموم مردم ارائه می‌دهند. سازمان بهزیستی با طراحی و اجرای مشاوره تلفنی، خدمت رایگانی را فراهم آورده است تا هرکس بتواند در هر نقطه از این کشور پهناور، مسائل و مشکلات خود را از طریق شماره تلفن ۱۴۸۰ مطرح و رهیافت‌های لازم را دریافت کند. مشاوران تلفنی در سال گذشته، یک میلیون و هشتصدهزار مورد خدمت به مردم ارائه نموده اند.

 این فرصت را مغتنم دانسته و روز روان‌شناس را به عموم مردم شریف ایران تبریک گفته و امیدوارم با حمایت و مشارکت تمامی آحاد جامعه در سال ۱۴۰۳ خدمات روان‌شناختی با کیفیت مطلوبتری را به مردم عزیز و به ویژه خدمت گیرندگان سازمان بهزیستی ارائه نماییم. همچنین این روز را به‌تمامی روان‌شناسان و مشاورانی که با تمام وجود در تلاش هستند تا در غلبه بر افسردگی‌ها، اضطراب‌ها، مسائل و مشکلات بین‌فردی مراجعان، به آنها یاری برسانند و نیز به مدیران و کارشناسان دلسوز و سخت‌کوش سازمان بهزیستی که دائماً در تلاش هستند که سطح کیفی و کمی خدمات سلامت روان در کشور را ارتقاء دهند تبریک عرض می‏ نمایم و توفیق روزافزون آنها را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک