Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:13:58 GMT

مصدومیت ۲ بازیکن استقلال برابر شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۹۴۵

مصدومیت ۲ بازیکن استقلال برابر شهر خودرو

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر امشب به مصاف تیم شهر خودروی خراسان رفت که در این میان ۲ بازیکن آبی پوش با آسیب دیدگی جزئی رو به رو شدند.

ارسلان مطهری پس از گلزنی برای تیمش با مصدومیت مواجه و این بازیکن با تعویض از سوی کادر فنی به بیرون از زمین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا مطهری با ریکاوری به بازی تیمش برابر سپاهان در رقابت‌های جام حذفی برسد.

فرشید اسماعیلی دیگر بازیکن استقلال هم گویا از ناحیه همسترینگ با آسیب دیدگی جزئی همراه شد و این بازیکن هم باید پای خود را مداوا کند تا به بازی با سپاهان برسد.

بیشتر بخوانید

شهرخودرو ۲ - استقلال ۲/ گزارش لحظه به لحظه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال شهرخودرو خراسان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند

علی اصغر قربانعلی‌پور درمورد حضورش در دیدار استقلال و شمس آذر قزوین، اظهار داشت: طبق برنامه قلعه‌نویی من و هومن افاضلی برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدیم. امیدوارم مانند سایر دیدارها، یک بازی خوب باشد. روز گذشته نیز همراه با حمید مطهری بازی پیکان و هوادار را دیدیم. لیگ به دقت رصد می‌شود و امیدوارم اتفاقات خوبی برای بازیکنان بیفتد.


وی درپاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلات مداوم لیگ برتر و جام حذفی، چگونه می‌توان بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی قرار داد، گفت: این مشکلی است که سال‌ها در فوتبال ما وجود داشته و تعطیلات زیاد بود اما از زمانی که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی آمد، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این تیم وقفه‌ای در لیگ برتر ایجاد نکند زیرا یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ خوب، بیرون می‌آید.


مربی تیم ملی اضافه کرد: هرچه بچه‌ها در شرایط بازی باشند بیشتر به تیم ملی کمک می‌شود. به مربیان باشگاه‌ها حق می‌دهم و قبول دارم کار سختی است اما شرایط فوتبال ما همین است و نمی‌توان کاری کرد.


قربانعلی‌پور درخصوص اینکه آیا بابت مصدوم شدن بازیکنان لیگ برتری و لژیونر برای مقدماتی جام جهانی نگرانی ندارند، گفت: به ما اعلام شده مراحل نهایی جام حذفی پس از اتمام اردوی تیم ملی برگزار می‌شود اما در کل در فیفادی‌های خرداد به انتهای لیگ می‌‎خورد که بازیکنان خسته هستند. برنامه تمرینی ما هم برای بازیکنان نسبت به فیفادی قبلی متفاوت است. سعی داریم با یک ریکاوری خوب و کمترین آسیب‌دیدگی کار را پیش ببریم.


وی درخصوص حواشی مربوط به آسیب دیدگی علیرضا بیرانوند، توضیح داد: واقعا مسئله خاصی نبود. مصدومیت ممکن است برای هر بازیکنی در اردوی تیم ملی یا باشگاهش پیش بیاید. همین روز گذشته در برخی بازی‌های لیگ یک تا دو آسیب دیدیم که امیدواریم تکرار نشود. علیرضا بیرانوند نیز تا روز آخر در اردوی تیم ملی تمرین کرد و فقط یک مصدومیت مزمن داشت.
مربی بدنساز تیم ملی تصریح کرد: ممکن است آسیب دیدگی مزمن به شکلی باشد که بازیکن صبح با احساس درد از خواب بلند شود. مصدومیت بیرانوند هم مدیریت شد.


قربانعلی‌پور در واکنش به ادعای باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه مصدومیت بیرانوند دیر به اطلاع این تیم رسید، عنوان کرد: طبق اطلاعات من اینگونه نیست. این موضوع هم حل شد و بیرانوند به موقع بازمی‌گردد و طبق نظر قلعه‌نویی بار دیگر به تیم ملی کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در برابر ذوب آهن اعلام شد
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد