Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@11:53:53 GMT

استاندار اردبیل: مشکلات اشتغال جوانان و بیمه شاغلان پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۰۱۲

استاندار اردبیل: مشکلات اشتغال جوانان و بیمه شاغلان پیگیری می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: برای تحقق شعار جهش تولید و عمل به تعهدات اشتغال در استان اردبیل مشکلات اشتغال جوانان و بیمه شاغلان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،  اکبر بهنامجو در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: برای تحقق شعار جهش تولید و عمل به تعهدات اشتغال در استان اردبیل مشکلات اشتغال جوانان و بیمه شاغلان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رصد جدی میزان اشتغال‌زایی در استان خبر داد و افزود: روند ایجاد اشتعال در بخش صنعت و کشاورزی مطلوب بوده ولی در حوزه گردشگری به دلیل تاثرپذیری شدید از کرونا این روند کند شده است.

بهنامجو با اشاره به تاثیر شیوع بیماری ویروسی کرونا بر صنعت گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: میزان اشتغالزایی تعهد شده در بخش گردشگری به دلیل تعطیلی واحدهای اقامتی، آبگرم‌ها، آژانس‌های مسافرتی و مراکز گردشگری متناسب با برنامه عملیاتی نشده است.

شهرک‌های صنعتی قم کمبود آب دارندحقابه‌های کشاورزی، شرب و صنعت قم پیگیری می‌شود/استفاده از ظرفیت پروژه قیام در آب‌رسانی 12 روستا71 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های صنعتی اردبیل جذب شد

استاندار اردبیل با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل در حوزه‌های مختلفی نظیر کشاورزی‌، دامپروری، گردشگری و صنعت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فروانی دارد که باید با رصد مستمر اشتغالزایی ویژه‌ای در مناطق مختلف صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: تعهداتی که در طول چهار ماه گذشته در بخش‌های صنعت و کشاورزی برای اشتغالزایی ایجاد شده بود، حدود 33 درصد در بخش صنعت و 35 درصد در بخش کشاورزی محقق شده است و در بخش گردشگری با اینکه زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال فراهم شده ولی به دلیل کرونا ،شرایط تحقق اشتغال مهیا نیست.

انتهای پیام/146/ش

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... فعالیت جهادی در شهرک‌های صنعتی استان البرز نمود پیدا کرده است‌ مدیریت جهادی گروه ملی صنعتی فولاد ایران را از ورشکستگی نجات داد نخستین خط تولید لوله‌های جریانی صنعت نفت در خوزستان افتتاح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فعالیت جهادی در شهرک‌های صنعتی استان البرز نمود پیدا کرده است‌ مدیریت جهادی گروه ملی صنعتی فولاد ایران را از ورشکستگی نجات داد نخستین خط تولید لوله‌های جریانی صنعت نفت در خوزستان افتتاح شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۳ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ اصفهان| غایبان ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس؛ بازیکن کرونایی همچنان در قرنطینه ۶ ویژه‌برنامه‌های جشن عید غدیر در حرم رضوی / مراسم با رعایت بهداشت برگزار می‌شود ۷ اتفاقات شگفت‌انگیز در محیط زیست کرمان / ثبت نخستین تصویر پلنگ سیاه ‌خاورمیانه‌ ۸ خبر خوش استاندار کرمان برای خبرنگاران / پرداخت تسهیلات به رسانه‌ها‌ / برای مسکن خبرنگاران زمین و تسهیلات ‌می‌دهم مهمترین اخبار استانها رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی را تربیت ‌داد خبر خوش وزیر راه و شهرسازی برای خبرنگاران / مذاکره با وزارت ارشاد برای احداث مسکن خبرنگاری سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند بازدید نایب رئیس مجلس از دفتر استانی تسنیم در اردبیل / نیکز‌اد: خبرگزاری تسنیم سرمایه اجتماعی مطلوبی دارد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیگیری می شود استان اردبیل ترین اخبار افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.

وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

کد خبر 6064285

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد