Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر پیمان اسدی امروز (پنجشنبه) در این باره در گفتگویی اظهار کرد: خانواده جوان ۱۹ ساله گیلانی، که در اثر حادثه ترافیکی متأسفانه دچار مرگ مغزی شده بود، قلب، کبد و دو کلیه وی را برای جان بخشیدن به بیماران نیازمند، اهدا کردند.

وی با بیان اینکه قلب و کبد جوان اهدا کننده، به بیمارستان امام خمینی تهران توسط اورژانس هوایی منتقل شد، گفت: با هماهنگی انجام شده توسط سازمان اورژانس کشور، اداره پیوند وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تیم مربوطه برای انجام عملیات انتقال بافت پیوندی امروز این عملیات را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی در ادامه با اشاره به اینکه تیم انتقال بافت پیوندی همزمان با عملیات جداسازی قلب و کبد در بیمارستان رازی رشت وارد استان شدند، تصریح کرد: در این عملیات اورژانس گیلان با اعزام ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه خودرو عملیاتی حضور فعال داشت.

وی ادامه داد: تیم جراحان از بیمارستان رازی رشت و از طریق اورژانس ۱۱۵ گیلان به فرودگاه سردار جنگل رشت منتقل و با پرواز جت به تهران عزیمت کردند.

اسدی بیان کرد: با انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات انتقال قلب با بالگرد به بیمارستان امام خمینی تهران عزیمت کردند.

لازم به ذکر است؛ قلب این جوان به مرد ۵۵ ساله و کبد وی به زن ۳۳ ساله پیوند خواهد شد و کلیه‌ها نیز به دو زن ۵۱ و ۴۸ ساله اهدا می‌شود.

کد خبر 4992874

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس گیلان پیوند اعضا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا روز خبرنگار عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سمانه رمضانی سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی گفت: این کارگروه با  ارائه رئوس فعالیت‌های انجام شده در بحث مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور در حوزه آرایشی و بهداشتی و بررسی وضع فعلی قاچاق کالا در شهرستان برگزار و بر اجرای اقدامات پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور تاکید شد.

پرواز بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
 بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به درخواست اورژانس پایگاه برزنون به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: با اعلام به خطر بودن جان بیماری در روستای برزنون و حضور کارشناسان اورژانس در محل فوریت و با توجه به مثبت بودن علایم سکته مغزی این بیمار، بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار شد.

سیدحمید حسینی افزود: با توجه به در خطر بودن جان بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، بیمار در پد فرود روستای برزنون به بالگرد اورژانس هوایی نیشابور و سپس به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد.
منتقل شد.

وی افزود: تیم عملیات اورژانس هوایی با حضور ۵ نیروی عملیاتی برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در این حادثه ۸۶ دقیقه پرواز عملیاتی داشت.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور