Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مجاهدت در راه سلامت مردم بی شک پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با جانفشانی و فداکاری و ایثار از سلامت مردم دفاع جانانه خود را با تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا در مراکز درمانی شبانه روزی و بی وقفه ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ساعتی پیش، لرستان اولین شهید راه دفاع از سلامت مردم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد.

متأسفانه مسئول بخش کرونا یک بیمارستان آیت الله بروجردی شادروان خانم «زهرا شیرویه» به علت ابتلاء به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به یاران شهیدش پیوست.

تحریریه خبرگزاری مهر شهادت این مدافع سلامت را به مجموعه کادر درمانی و همه دست اندرکاران دفاع از سلامت مردم لرستان، تسلیت می‌گوید.

کد خبر 4992885

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا روز خبرنگار عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ماجرای انتقال اشیا تاریخی بروجرد به مخزن نگهداری قلعه فلک‌افلاک چه بود؟
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است