Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن پیام محمد شریعتمداری به مناسبت روز خبرنگار آمده است: هفدهم مرداد سالگرد شهادت محمود صارمی ،آزاد مردی که  جانش را حین عمل به وظیفه اش فدا کرد، بزرگداشت تلاش های طلایه داران و قلم به دستانی است که با روشنگری و آگاهی بخشی، نقشی غیر قابل انکار را در هدایت و تنویر افکار عمومی جامعه برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی گمان عصاره خبرنگاری، عشق است و ایمان که اگر نبود قدرت این عشق و باور درونی، تحمل سختی‌ها و رنج هایی که این عزیزان در راه ایفای رسالت خطیر روشنگری به جان می خریدند ناممکن بود.

وی افزد: رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان اساسی جامعه علاوه بر اطلاع رسانی رویدادها در هدایت، اصلاح و تغییر افکار جامعه نقشی بی بدیل دارند و گزاف نیست اگر بگوئیم دنیای بی رسانه، دنیای مرده، منجمد و بی روحی است که تا کرانه‌های پیشرفت و توسعه فرسنگ‌ها فاصله دارد.

او ادامه داد: در عصر اطلاعات و جامعه شبکه ای در هم تنیده امروز، ظهور پدیده «شهروند خبرنگار»، وجود شبکه‌های اجتماعی متنوع و تولید انبوه پیام، رسانه‌ها نیز ناگزیر از تغییر کارکرد و نقش آفرینی خود هستند و باید برای جلب اعتماد و توجه مخاطب آگاه و هوشیار از شیوه‌های جدید، خلاقانه و نوآورانه بهره ببرند.

شریعتمداری افزود: امروزه اهالی رسانه و خبرنگاران باید از وظیفه صرف خبررسانی فاصله بگیرند و با کاوش دقیق و مدبرانه در لایه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه در راستای اصلاح ساختار ها و فرآیندها تلاش کنند و هر جا ناراستی، اهمال،سستی و ضعف در عملکرد مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها و بطور کلی بخش های مختلف مشاهده کردند جسورانه آن را برملا و همه را از ثمرات این روشنگری و اصلاح بهره مند سازند و البته نظام حاکمیتی نیز باید زمینه و بستر امن و مناسب فعالیت و ایفای نقش را برای جامعه رسانه ای کشور فراهم کند.در این راه حتی اگر لازم است در قوانین و نظام رسانه‌ای بازبینی و تجدید نظر و ساختاری متناسب با شرایط و ویژگی های جامعه نوین طراحی شود.

وی تاکید کرد: بطور قطع در سایه عدالت، امنیت و رفاه است که می توان از خبرنگاران انتظار داشت مسئولانه و متعهدانه به وظایف خود بپردازند.

شریعتمداری افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره از تلاش های خبرنگاران و روزنامه نگاران در انعکاس عملکرد و فعالیتهای خود بهره برده است، در اینجا و به بهانه روز خبرنگار بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های خالصانه و بی شائبه شما عزیزان قدردانی کنم، از خداوند متعال می خواهم ما را قادر سازد تا بتوانیم زمینه امنیت بیشتر شغلی، رفاهی و معیشتی شما را فراهم آوریم و در کاهش رنج پیمودن این مسیر پر مشقت سهیم شویم.

برچسب‌ها وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی روز خبرنگار محمد شریعتمداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی روز خبرنگار محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی روز خبرنگار محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم

هافبک چلسی پس از زیر سوال رفتن جنگندگی بازیکنان توسط هواداران، گفت که او و هم تیمی هایش همه تلاش خودشان را انجام می دهند. 

طرفداری | در جریان باخت 5-0 چلسی مقابل آرسنال، هواداری بنری را به اهتزاز درآورد که روی آن نوشته شده بود: «پیراهنت را نمی خواهم، فقط می خواهم برای پیراهن ما بجنگید». این باعث شد تا کانر گلگر، کاپیتان چلسی در این بازی، در مورد انگیزه و جنگندگی تیم مورد سوال قرار گیرد. گلگر به تی ان تی اسپورت گفت:

ما قطعا تلاش می کنیم. می دانم این برای همه بچه ها چقدر مهم است. تیم بسیار جوانی داریم که تجربه زیادی به عنوان یک تیم در لیگ برتر ندارد. این فصل فراز و نشیب های زیادی داشته ایم. هنوز در حال پیشرفت و کنار هم کار کردن تا به سطح بالاتر برسیم.

 از هواداران عذرخواهی می کنیم

امروز یکی از آن روزهایی بود که ما به سطحی که می خواستیم حتی نزدیک هم نبودیم و باید به خودمان بیاییم، عملکرد تیم را بررسی کنیم، ببینیم در کدام بخش می توانیم پیشرفت کنیم و تمام اشتباهاتی را که می توانیم جبران کنیم. از همه هوادارانی که آمدند ما را تماشا کنند، عذرخواهی می کنیم. 

چلسی پس از شکست سنگین مقابل آرسنال در رده نهم باقی ماند و بازی بعدی خود را روز شنبه مقابل استون ویلا که در رده چهارم قرار دارد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • طنز نقشی حیاتی در ترویج دموکراسی و عدالت اجتماعی دارد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است