Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@16:39:05 GMT

رودنیل: پنالتی استقلال درست بود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۱۶۰

رودنیل: پنالتی استقلال درست بود

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی استقلال مقابل شهرخودرو توسط کمک داور اعلام شد که کاملاً هم درست بود.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و شهرخودرو اظهار داشت: تیم داوری این مسابقه یعنی سیدوحید کاظمی، حسن زهیری و سعید قاسمی عملکرد خوب و بسیار قابل قبولی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی کارت‌های زرد و خطاهایی که اعلام شد درست بود. در دقیقه 15 مسابقه در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد و ادامه بازی کاملاً تصمیم درستی بود.

وی افزود: در دقیقه 40 مسابقه باز هم در محوطه جریمه استقلال هیچ خطایی رخ نداد زیرا بازیکن شهرخودرو از عقب به بازیکن استقلال ضربه زد. فقط در دقیقه 45 + 3 کمک داور یک کرنر استقلال را به اشتباه ضربه دروازه اعلام کرد.

رودنیل در مورد اعلام خطای پنالتی برای استقلال گفت: در این صحنه داور مسابقه به دلیل سرعت زیاد بازی از صحنه جا ماند اما کمک داور دوم بازی به درستی خطای پنالتی را اعلام کرد.

کارشناسی داوری فوتبال با انتقاد از اعتراض مربیان به داور در جریان بازی تصریح کرد: مربیان هر دو تیم بارها به تصمیمات داور معترض شدند این در حالی است که این دو تیم فصل آینده آسیایی شوند آیا در آسیا هم می‌توانند چنین رفتاری داشته باشند اینگونه اعتراض‌ها برای ایران زشت است ضمن اینکه داور نباید از زمین بیرون رود و به نیمکت‌نشینان و مربیان کارت زرد نشان دهد بلکه باید مربیان باید دعوت کنند و به لب خط زمین بیایند و بعد به آنها کارت نشان دهد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین استقلال فوتبال داور وحید کاظمی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست امروز به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد. بازیکنان ناتینگهام فارست اعتقاد داشتند در این دیدار سه ضربه پنالتی به سود آن‌ها اعلام نشده و این باشگاه پس از آن بیانیه‌ای صادر کرد.

اورتون با برد در این بازی و کسب سه امتیاز  از منطقه سقوط فاصله گرفت، اما نکته مهم این بازی اعلام نشدن سه ضربه پنالتی بود که آنتونی تیلور به عنوان داور و تیم VAR آن، این سه پنالتی را اعلام نکردند.

باشگاه ناتینگهام فارست، داور VAR این بازی را طرفدار لوتون تاون نامید و یکپارچگی لیگ برتر را زیر سوال برد. در این توییت آمده است:«سه تصمیم بسیار ضعیف -سه پنالتی اعلام نشد- که ما به سادگی نمی‌توانیم آن‌ها را بپذیریم. ما قبل از بازی به کمیته داوران هشدار دادیم که داور VAR طرفدار لوتون است اما آنها او را تغییر ندادند. صبر ما چندین بار آزمایش شده است. باشگاه ناتینگهام فارست اکنون گزینه‌های خود را بررسی خواهد کرد."

به نظر می‌رسد تصمیمات این بازی می‌تواند در رقابت بین تیم‌های پایین جدول لیگ تاثیر زیادی داشته باشد. اکنون اورتون اکنون 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و لوتون تاون با یک بازی کمتر،  در رده هجدهم قرار دارد و چهار امتیاز از ناتینگهام فارست بیشتر دارد.

دیگر خبرها

  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • اتهام بزرگ در لیگ برتر: داور VAR طرفدار حریف بود!
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد