Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@13:57:16 GMT

بازی پرتنش استقلال - شهرخوردرو برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۱۷۲

بازی پرتنش استقلال - شهرخوردرو برنده نداشت

به گزارش صدای ایران، دیدار تیم های فوتبال شهرخودرو و استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20 امروز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد که این بازی در نهایت ٢ به ٢ مساوی خاتمه یافت.

در نیمه اول دو تیم بازی نزدیکی را ارائه کردند و توانستند صاحب موقعیت هایی هم شون  اما این تیم شهرخودرو بود که در دقیقه ٣٥ توانست توسط حسین مهربان به گل برتری دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از آنکه نیمه اول با شکست آبی پوشان به پایان رسید، فرهاد مجیدی در شروع نیمه دوم ارسلان مطهری را جانشین زکی پور کرد که برای استقلال مثمرثمر بود و این بازیکن در دقیقه ٥٥ توانست گل تساوی را به ثمر برساند. مطهری پس از این گل مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

بعد از این گل بازهم بازی هیجان بیشتری گرفت و این بار نوبت به استقلال رسید تا به گل برتری دست پیدا کند. این گل را شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دو دقیقه ٧٥ اما مدافعان استقلال پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا یک ضربه ایستگاهی نصیب شهرخودرو شود.

محمدرضا خلعتبری پشت این ضربه ایستاد و به زیبایی دروازه حسینی را باز کرد تا کار دو تیم به تساوی کشیده شود. بعد از این گل بازی کمی رنگ و بوی خشونت به خود گرفت که درگیری هایی را هم بین بازیکنان بوجود آورد.

در دقایق وقت اضافه شاگران مجیدی فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کردند تا بتوانند سه امتیاز ارزشمند را به نام خود ثبت کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو صدای ایران بازی پرتنش سهمیه آسیا تساوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی زده و الوحده ای را شکست دهد که می توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • شمسایی فاتح جدال با مرتضایی
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء