Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های سپاهان و نساجی در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال سپاهان و نساجی در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد میری در دقیقه هفت با شوتی از راه دور و به زیبایی تک گل بازی را برای تیم نساجی به ثمر رساند. میری در دیدار هفته بیست‌و‌ششم مقابل استقلال نیز به زیبایی و با یک شوت از راه دور دروازه حریف را باز کرده بود.

تیم سپاهان با قبول دومین شکست متوالی خود در این مسابقه 45 امتیازی باقی ماند و اختلافش با تیم استقلال به 4 امتیاز افزایش یافت. شاگردان محمود فکری نیز با کسب سه امتیاز این مسابقه 36 امتیازی شدند. تیم نساجی در دو هفته گذشته نیز تیم‌های پرسپولیس و استقلال را متوقف کرده بود.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدی‌فرد به عهده داشت.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان بیشتر بخوانید... اصفهان| بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت سپاهان؛ تعویض‌های عجیب سرمربی سپاهان در نیمه نخست اصفهان| شلیک از راه دور میری سپاهان را بازنده به رختکن فرستاد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت سپاهان؛ تعویض‌های عجیب سرمربی سپاهان در نیمه نخست اصفهان| شلیک از راه دور میری سپاهان را بازنده به رختکن فرستاد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۳ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۴ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۵ پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ ۶ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شهر خودرو ۷ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۸ اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال سپاهان اصفهان راه دور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

قلعه نویی با برد در عشق‌آباد، به دنبال طلسم شکنی است زیرا تیم ملی فوتبال ایران تاکنون نتوانسته در خاک ترکمنستان برابر این تیم به برتری دست پیدا کند و چهار برد یوزها در برابر رقیب در ورزشگاه آزادی به دست آمده است. حاصل سه رویارویی ایران و ترکمنستان در خاک حریف ۲ برد برای سبزپوشان و یک تساوی بوده است.

از آخرین تقابل ایران با ترکمنستان در خاک این کشور در حدود یک دهه می گذرد. مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که از ابتدا در آن بازی به میدان رفتند. سردار آزمون نیز در ترکیب آن تیم حضور داشت و تک گل ایران را به ثمر رساند. دیدار آن سال شاگردان کی‌روش با ترکمن‌ها با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بازیکن استقلال نباید در تیم ملی بازی می کرد | کاری که انجام شد واقعا خنده دار بود
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلال را انتخاب کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!