Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:39:59 GMT

استفاده از جایگاه جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۲۸۱

استفاده از جایگاه جهاد دانشگاهی برای توسعه استان

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: از پتانسیل های جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان استفاده می کنیم و خواهیم کرد.

اکبر بهنام‌جو پنجشنبه ۱۶ مرداد در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: این نهاد انقلابی با ایجاد زیرساخت‌های پژوهشی، درمانی، آموزشی و فرهنگی خدمات خوبی به مردم شریف استان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی اضافه کرد: بکارگیری نیروهای جوان با روحیه جهادی و انقلابی بزرگترین موفقیت ها را نصیب این نهاد کرده است.
بهنام جو، فعالیت مرکز درمان ناباروری در استان اردبیل را در راستای توسعه گردشگری سلامت استان موثر خواند و خاطرنشان کرد: برای توسعه فعالیت های این مرکز به جهاددانشگاهی کمک خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد و تقدیر و تشکر از حسن اعتماد مهندس بهنام جو، استاندار اردبیل به جهاددانشگاهی اضافه کرد: برای توسعه فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری قفقاز با مساعدت مسئولان استان بویژه استاندار اردبیل زمینی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به جهاددانشگاهی استان واگذار شده است که به زودی مراحل اجرایی احداث مجتمع سلامت آغاز خواهد شد.
در این دیدار لوح سپاسی با امضای دکتر طیبی، رئیس جهاددانشگاهی کشور به پاس همکاری های صمیمانه، مساعدت و حمایت‌ از برنامه‌های این نهاد به استاندار اردبیل تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی توسعه پژوهش فناوري استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود