Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شهرخودرو به عملکرد داور معترض است.

جواد طاری‌بخش در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: 

ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما 2 روز قبل از بازی ما عوض شود؟ آیا سازمان لیگ می‌گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟ ما که قبل از بازی اعلام کردیم که به این موضوع اعتراض داریم؟

وی افزود:

به راحتی 3 امتیاز از ما گرفتند و ظاهرا آقای کاظمی در زمین با شهرخودرو دشمنی داشت! مگر می‌شود این همه تذکر به تیم ما و  آن همه کارت زرد داده شود؟ خطای واضح روی قاضی گرفته نشد و بلافاصله پنالتی به سود حریف گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیم میزبان بودیم ولی میهمان بودیم!

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو تاکید کرد:

چند هفته است همه داوری‌ها به ضرر ما است و هفته آتی هم با سپاهان بازی داریم. آقایان اگر نمی‌خواهند با تلاش و کوشش در بخش خصوصی تیم شهرخودرو سهمیه بگیرد راحت بگویند, همه داوران اشتباه می‌کنند ولی نه اینقدر.

بیشتر بخوانید:

شهر خودرو 2-2 استقلال / مساوی اما جذاب و پر گل نوید مظفری: پنالتی استقلال صحیح بود سلام من دیاباته هستم آقای گل جدید فوتبال ایران

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قبل از بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد

کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد حسین کنعانی زادگان مدافع کلیدی تیم ملی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان دبل کرده بود و اخیرا بازیهای خوبی در پرسپولیس و تیم ملی به نمایش گذاشته است، با دریافت کارت زرد از داور تایلندی بازی ایران و ترکمنستان دیدار روز 17 خرداد مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

این بازیکن در بازی با ازبکستان از داور آن مسابقه اخطار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • بحریار مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی شد
  • ۲ مأموریت دانشکده دین و رسانه از نگاه آیت‌الله اعرافی
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد