Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار معوقه تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید. تاریخ انتشار: 23:01 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۹۳

خبرگزاری میزان - در چارچوب دیدار معوقه هفته بیست و چهارم لیگ نوزدهم، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه‌ فولاد آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک گل به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل: فرشاد احمدزاده (دقیقه 73)

فولاد با این برد خانگی 46 امتیازی شد و با وجود تساوی در امتیاز و تفاضل گل با تراکتور، اما به دلیل گل زده کمتر در رده چهارم جدول قرار گرفت. نفت مسجدسلیمان نیز با 34 امتیاز در رده نهم جدول ایستاد.

فولاد در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر روز دوشنبه 20 مرداد میزبان سایپاست و نفت مسجدسلیمان در همان روز پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، موسی کولیبالی، حسن بیت سعید (صابر حردانی - 58)، محمد قاسمی‌نژاد (عباس بوعذار - 68)، احمد عبدالله‌زاده، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، زبیر نیک نفس، وحید حیدریه، فرشاد احمد‌زاده

ترکیب نفت‌ مسجدسلیمان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، مهدی زبیدی، میرهادی میرجوان (احسان تاییدی - 70)

بیشتر بخوانید: شیمبا رکورددار بیشترین بازی در بین خارجی‌های لیگ فوتبال ایران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز شنبه، ۲۵ فروردین ماه با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت.

در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلیمتری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برسانند و دست پر به کرمان برگردند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، ۲۹ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.

گیتیزن‌ها نیز در دربی اصفهان مهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند. در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:

هفته هفدهم – شنبه – ۲۵ فروردین ۱۴۰۳:

فولاد مبارکه سپاهان ۲۶ - صنعت مس کرمان ۲۷

نفت و گاز گچساران ۲۸ - پیکان خراسان ۲۳

پرواز هوانیروز اصفهان ۱۸ - گیتی پسند اصفهان ۲۲

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۹ - زغال سنگ طبس ۲۳

آلومینیوم اراک ۲۸ - فرازبام خاییز دهدشت ۲۷

فولاد سپاهان نوین ۲۵ - پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۶

با این نتایج مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین باقی ماند و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته هجدهم لیگ سی و ششم ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

کد خبر 6076993

دیگر خبرها

  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود!
  • برد مدعیان بالای جدول/ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود؟
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود
  • نادر فریادشیران: ممکن است مایلی کهن با شکایت قلعه نویی به زندان برود