Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@07:56:05 GMT

خندوانه آبان پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۴۷۶

خندوانه آبان پخش می‌شود

در این چند روز چراغ سبزی از سوی رامبد جوان روشن شد وقتی خبری از برنامه مجازی "استندآپ شو" نشد. چرا که روابط‌عمومی "ساترا" همان موقع در جریان شایعه پراکنی‌ها در گفت‌وگویی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد توقف "استندآپ شو" رامبد جوان بر اساس تصمیمات ساترا نبوده و اطلاعی از آن ندارد. البته درخواستی هم به طورکامل ندادند و مدارکشان تکمیل نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن موقع خبر‌هایی آمد احتمال دارد رامبد جوان با برنامه‌ای تلویزیونی به آنتن تلویزیون برگردد؛ تحت عنوان "خنداننده‌شو ۳" و یا ادامه "خندوانه" بعد از محرم و صفر در تلویزیون اتفاق بیفتد.

آخرین گفت‌وگوها با رامبد جوان نشان میدهد که، بحث سر بازگشت با "خندوانه" بود؛ سری جدیدی که کار‌های مقدماتی و آماده کردن لوکیشن و دکور جلو می‌رفت که به اوج کرونا رسید و سری جدید "خندوانه" اسفندماه به آنتن نرسید.

در ایام نوروز، صحبت‌های دیگری از رامبد جوان رسانه‌ای شد که او در گفت‌وگوی رادیویی مطرح کرده بود بعد از کرونا با "خندوانه" برمی‌گردد. او این چنین گفته بود: واقعیت این است که قصد ساختن برنامه «خندوانه» را نداشتم و به تلویزیون نیز اعلام کرده بودم که فعلاً نمی‌سازم. این ماجرا‌ها به شیوع کرونا در کشور خورد. در این زمان علنی اعلام کردم که این برنامه تا بعد از رفع کرونا ساخته نمی‌شود تا حالمان بهتر باشد و سر حال باشیم.

لحظاتی پیش رامبد جوان در صفحه مجازی‌اش به شایعات پایان داد و این چنین نوشت: با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودند و عوامل و داوران و شرکت کنندگان که منتظر پخش این برنامه از اینترنت بودند این مسابقه تعطیل شد. احتمالا برنامه خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خندوانه پارسی خبر رامبد جوان تلویزیون رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی