Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فولاد خوزستان با یک برد با ارزش به رده چهارم جدول مسابقات صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین بازی امشب از هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فولاد خوزستان موفق شد با یک گل بر تیم نفت مسجد‌سلیمان غلبه کرده و با ۴۶ امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان، جای این تیم را در رده چهارم جدول مسابقات لیگ بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل فولاد را در این بازی فرشاد احمدزاده در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فولاد نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود

محمدرضا دستیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره این موضوع که تیم ملی بسکتبال با ویلچر فرصت صعود به پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد در حالی که این تیم در سه دوره قبلی پارالمپیک حضور داشت، اظهار کرد: اول از همه اینکه با عرض شرمندگی در راه صعود به پارالمپیک بازماندیم. اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ داد که مانع صعودمان به پارالمپیک شد. تمهیداتی را اندیشیده بودیم و تصمیم گرفتیم تا قبل از المپیک سه بازی تدارکاتی در ترکیه برابر فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش برگزار کنیم. چون بازیکنانی در ترکیه داشتیم که در این کشور‌ها لژیونر بودند هتل و بلیت گرفته بودیم.

همه چیز به هم ریخت 

وی ادامه داد: چهار بازیکنی که در ترکیه داشتیم در مرحله پلی‌آف باشگاهی بازی داشتند. قرار بود ما راهی ترکیه شویم و یک بازیکن هم از آلمان به ما اضافه می‌شد اردوی پنج روزه‌ای برگزار کنیم و سپس راهی مسابقات شویم. حریفان ما هم تدارکاتی را در نظر گرفته بودند. فرانسه، هلند، کانادا، کلمبیا و ایتالیا چنین اردو‌هایی را برگزار کردند. متأسفانه با عدم همکاری شرکت تُرکیش که قرار بود بچه‌ها را سوار پرواز کند مواجه شدیم. پس از یک هفته که حضوری مراجعه کردم نپذیرفتند تا ویلچر‌های تیم را سوار پرواز کنند و همه چیز به هم ریخت. بازیکنانی که در ترکیه بودند هم نمی‌توانستند به تهران بیایند و از تهران به استانبول بازگردند. در نهایت پرواز لحظه آخری از امارات گرفتیم و به این کشور رفتیم، بازیکنان ما از ترکیه و آلمان به امارات آمدند تا ۱۲ نفر شویم و تازه شرایط تیم مشخص شد.

لحظه اضطراری از عباسی استفاده کردیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر افزود: بهترین بازیکن ما که یکی از بهترین‌های جهان است با مصدومیت از ناحیه دست مواجه شد و امید هادی اظهر را برای مدتی از دست دادیم. مهدی عباسی هم در ترکیه مصدوم شده بود که به شرایطی بود او را به جریان مسابقات رساندیم. مچ دست عباسی در رفته بود که او با استراحت زیاد خود را به مسابقات رساند. البته او دو بازی اول را از دست داد و در بازی سوم با کانادا هم گرم نکرد. لحظه اضطراری که دیدیم به کانادا نمی‌رسیم از او استفاده کردیم و داخل زمین رفت تا برنده آن بازی مهم شویم. در بازی اول در حالی به فرانسه میزبان باختیم که بدون بازی تدارکاتی راهی رقابت‌های انتخابی پارالمپیک شده بودیم و فرانسه قدرتمند در نهایت با اختلاف یک امتیاز ما را شکست داد. در همان بازی اگر از آخرین فرصت خود در فاصله ۷ ثانیه تا پایان بازی استفاده می‌کردیم الان یکی از تیم‌های راه یافته به پارالمپیک بودیم.

آلمانی‌ها زیر حلقه را بسته بودند

وی خاطرنشان کرد: در حالی که منتظر بودیم تا آلمان از سد ایتالیا بگذرد و بازی خود را برابر ایتالیا برگزار کنیم، اما آلمان بازنده آن دیدار شد تا حریف ما شود. پیش از این سه مرتبه آلمان را برده بودیم و دیداری سنتی با این حریف اروپایی داشتیم. آنها ما را به خوبی آنالیز کردند و می‌دانستند امید هادی اظهر در ترکیب ایران نیست که به عنوان پوینت گارد از بالا حمله کند و پرتاب‌های ۳ و ۲ امتیازی به سبد حریفان بنشاند. همه آلمانی‌ها رفته بودند و زیر حلقه را بسته بودند تا روز تیم ما نباشد و نتوانیم برابر این حریف اروپایی برنده شویم. در مسابقات تایلند هم با اختلاف ۲ امتیاز به استرالیا باختیم. با اختلافات نزدیک نتوانستیم مسافر پارالمپیک پاریس شویم. تیم شایسته‌ای بودیم که می‌شد بار دیگر به پارالمپیک برویم. اگر اردوی تدارکاتی قبل از مسابقات داشتیم مطمئن باشید راهی پارالمپیک می‌شدیم.

۴ سهمیه تیدبل یه یک سهمیه شد

دستیار تأکید کرد: فدراسیون جانبازان و توان یابان خیلی تلاش کرد تا برای چهارمین بار سهمیه پارالمپیک را کسب کنیم ولی شرمنده شدیم. البته این دوره را نمی‌توان با ادوار قبلی مقایسه کرد. پیش از این سهمیه آسیا ۴ تیم بود و حتی تایلند هم نزدیک به کسب سهمیه شد. آن زمان ۱۲ تیم به پارالمپیک می‌رفتند ولی این دوره ۸ تیم می‌روند. یک سوم از سهمیه‌های پارالمپیک کم شده است. این دوره قابل قیاس با ادوار قبلی نیست. در این دوره آسیا سهمیه‌ای در پارالمپیک ندارد. ژاپن، کره جنوبی و ایران نیستند و تنها استرالیا که از اقیانوسیه به آسیا آمده سهمیه گرفته است. باید بررسی کرد تا نحوه مسابقات انتخابی مشخص شود، چون بیشتر تیم‌ها اروپایی هستند. این با منشور پارالمپیک مغایرت دارد که نمایندگان قاره‌ها برابر نیستند و از آسیا و اقیانوسیه تنها یک تیم صعود کرده است. در ادوار قبلی ۱۲ تیم در پارالمپیک بودند که ۴ تیم از آسیا بود و این دوره یک تیم از آسیا و اقیانوسیه سهمیه داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان