Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:17:40 GMT

نمازجمعه دزفول فردا  اقامه می‌شود 

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۴۹۸

نمازجمعه دزفول فردا  اقامه می‌شود 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در پی اعلام مسئولان بهداشت و درمان استان مبنی بر بازگشت وضعیت سفید در خوزستان و در آستانه عید غدیر خم فردا پس از ۶ ماه نماز جمعه دزفول اقامه می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: نمازگزاران برای جلوگیری از شیوع کرونا ماسک، دستکش، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دزفول تصریح کرد: محیط عمومی مصلی و نقاط مورد تماس نمازگزاران قبل از برگزاری نمازجمعه ضدعفونی می‌شوند و هنگام برگزاری نماز، تهویه‌های هوا روشن و پنجره‌ها باز خواهند بود تا هوای آزاد در گردش باشد.

 

وی افزود: هنگام ورود به مصلای نماز جمعه، تب‌سنجی و ضدعفونی دست نمازگزاران انجام می‌شود و نکات و دستورالعمل‌های لازم جهت رعایت مسائل بهداشتی توسط اعضای ستاد برگزاری نمازجمعه به نمازگزاران تذکر داده خواهد شد.

 

گفتنی است، آئین معنوی نماز جمعه قریب به ۶ ماه به‌دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ و مصوبه ستاد مقابله با کرونا جهت حفظ سلامت هموطنان در دزفول برگزار نشد و این هفته پس از اعلام وضعیت سفید بیماری در استان خوزستان نماز جمعه در دزفول و شهرهای اقماری این شهرستان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول دزفول نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه