Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@02:29:41 GMT

کشف 108 هزار عدد ماسک احتکار شده در یزد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۵۲۴

کشف 108 هزار عدد ماسک احتکار شده در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 108 هزار عدد ماسک احتکاری از یک انبار در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره جزئیات این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، شناسایی محتکران این اقلام در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انباری را در خصوص احتکار ماسک های بهداشتی شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران با اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از این انبار 98 کارتن به تعداد 108 هزار ماسک سه لایه را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه اقلام بهداشتی کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکار شده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد کشف پلیس احتکار سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزیزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه نفتکش "ولوو" را متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان