Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر پنجشنبه در ششمین کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا افزود: بازرسی‌ها باید با نهایت دقت و جدید دنبال شوند، کمبود نیرو و تجهیزات و اعتبار برای بازرسی‌ها اصلا قابل قبول نیست، نیروهای بسیجی و جهادی و سازمان‌های مردم نهاد بارها اعلام کردند که آماده‌اند تا در بازرسی‌های گروه‌های نظارتی وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزیابی عملکرد گروه‌های نظارتی را خواستار شد و گفت: پای جان افراد در میان است، ناراحتی و گلایه گروه‌ها از رتبه‌بندی و کمبود نیرو معنی ندارد. 

استاندار کرمان گفت: گشت‌های بهداشتی ویژه کووید ۱۹ را جهت تعطیلی تجمعات جشن و ترحیم راه‌اندازی کردیم و همه دستگاه‌ های مربوط باید در این زمینه همکاری داشته باشند در غیر این صورت توبیخ می شوند. 

فدائی از کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خواست تا گزارش مصور عملکرد گشت‌های بهداشتی ویژه کووید ۱۹ و رتبه‌بندی هفته دوم مرداد بازرسی‌ها را در سه رده خوب و متوسط و بد کتبی ارائه دهند. 

وی ادامه‌داد: اگر آمار مبتلایان و فوتی کرونا در استان با وجود بازرسی‌ها و نظارت‌ها کم نشود، مجبور می‌شویم به سمت تعطیلی‌های مجدد برویم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این نشست با بیان اینکه قطعا بازرسی‌ها موثر خواهد بود، گفت: دو هفته گذشته بازرسی‌ها و نظارت ها به شکل مطلوب و موثری در حال اجراست، برای اینکه اثرگذاری انها را ببینیم، مدتی زمان می‌برد.

سید وحید احمدی طباطبایی بیان کرد: بازرسی‌ها ساماندهی شدند و مطمئنا هفته آینده باید گزارش بهتری را داشته باشیم.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: کرمان همچنان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد، از هفته اول مرداد ماه ورود جدی گروه های نظارتی بوده است.

غلامرضا نویدی ادامه داد: در هفته دوم مرداد ماه ۹ هزار و ۴۴۳ مورد بازرسی رعایت ضوابط بهداشتی در سطح استان انجام شده است. 

وی گفت: متوسط امتیازات در دستگاه‌های استان ۹۸ درصد و در شهرستانها ۹۰ تا ۹۱ درصد است. 

وی افزود: تذکرها کماکان به واحدهای متخلف ادامه دارد و هفته دوم مرداد ۲ هزار و ۶۶۴ تذکر شفاهی و ۷۰۹ تذکر کتبی داده شده و ۲۳۱ مورد به انواع مختلف تعطیلی و پلمپ و یا جلوگیری از فعالیت واحدها صورت گرفته است. 

برچسب‌ها کرونا کرمان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمان بهداشت و سلامت کرونا کرمان بهداشت و سلامت بازرسی ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان

مریم رضاپور در تشریح عملکرد معاونت غذا و دارو در حوزه ملزومات پزشکی اظهار کرد: اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت با اهداف نظارت بر عملکرد بیمارستان‌ها، پیگیری کمبود ملزومات و تجهیزات پزشکی 
نظارت و بازرسی از اصناف و شرکت‌های توزیع کننده تجهیزات
گشت مشترک با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های بازرسی فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی واحد‌های تولیدی استان جهت رعایت ضوابط و الزمات در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خود را ادامه داد.
مدیر اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، تعداد پرونده‌های بررسی شده در سامانه احراز صلاحیت عمومی ۱۷ پرونده، احراز مسئول فنی ۱۵ پرونده، احراز ثبت شعبه ۱۹ پرونده و تمدید مجوز را ۳ پرونده عنوان کرد.
تعداد بازدید از عرضه کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات ثبت نشده در سامانه ۹ مورد، تعداد بازدید گشت مشترک ۴ مورد
تعداد بازدید منجر به کشف قاچاق ۲ مورد تعداد بازدید تولیدی‌های تجهیزات پزشکی ۴ مورد، تعداد بازدید انبار‌های جدید ۱۰مورد
که در مجموع ۱۲۳ بازدید صورت گرفته است.
رضاپور، همچنین تعداد اقلام قاچاق ۱۰۸۴۶ عدد، تعداد شکایات حضوری، کتبی، و تلفنی ۱۲ عدد، تعداد کل اقلام اجبار به اصالت سنجی کشور ۴۰۰ عدد بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان