Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: کولر در اتاق بازیکنانم نبود شاگردانم تا صبح نخوابیدند، امیدوارم مسئولان استان به خودشان بیایند. تاریخ انتشار: 23:20 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۸۷

خبرگزاری میزان - مهد تارتار ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از دیدار مقابل فولادخوزستان در دیدار معوقه هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* تیم ما کاملا به اوضاع مسلط بود، اما به فولاد تبریک می‌گویم که سه امتیاز را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولر در اتاق بازیکنانم نبود شاگردانم تا صبح نخوابیدند، امیدوارم مسئولان استان به خودشان بیایند و به خاطر مردم شهر به خودشان بیایند.

*مسئولیت باخت با من است. دلیل تمام شکست ها من هستم. باید تیمداری خوبی داشته باشیم یا اگر نمی‌توانیم باید کناره‌گیری کنیم. حیف مردم شهرمان که از امکانات محروم هستند.

*سوشا مکانی و محمد طیبی و ... را از دست دادیم، اما فولاد بازیکنان باکیفیتی مانند احمد‌زاده را جذب کرده است. تفاوت ما با تیم حریف همین موارد است. اگر امروز فولاد را می‌بردیم باید به همه چیز شک می‌کردیم. اگر اینجای جدول هستیم با این امکانات بخاطر تلاش شاگردانم است. این تیمداری در شان یک تیم لیگ برتری نیست.

*تیم‌مان بدهی دارد و به همین دلیل جای خالی داریم. به مربیان و بازیکنان قبلی بدهی داریم و تیم‌های صنعتی هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند و به آنها تبریک می گویم. کار درست را آنها انجام می‌دهند.

گزیده‌ای از صحبت‌های جواد نکونام، سرمربی فولادخوزستان را نیز در زیر می‌خوانید:

*

*

بیشتر بخوانید: تارتار: طوری بازی می‌کنیم که حق هیچ تیمی ضایع نشود/ باید حواشی بازی با ذوب‌آهن را فراموش کرد  

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان لیگ برتر فوتبال فولادخوزستان مهدی تارتار جواد نکونام نفت مسجد سلیمان فولادخوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور