Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با ارسال پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، متن پیام دکتر صالح آبادی به این شرح است:
خبرنگار گرامی
هفدهم مردادماه یادآور تلاش سترگ خبرنگاران متعهد و مسوولیت پذیری است که با آگاهی بخشی به جامعه در کمال صداقت و وجدان، مسیر حرکت جامعه به سوی پیشرفت و آبادانی را نورانی می سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز خبرنگار فرصت مناسبی است تا بار دیگر حضور شما را در همراهی با بانک توسعه صادرات ایران مغتنم شمرده و تلاشتان را در انعکاس خدمات وفعالیت های این مجموعه در حوزه صادرات ارج نهیم.
توفیق روز افزون خبرنگاران عزیز در معرفی ارزشهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور، آرزوی ماست و برای به اشتراک گذاردن اطلاعات دقیق و موثق چون همیشه همراهتان خواهیم بود.
روزتان خجسته باد.
دکتر علی صالح آبادی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک توسعه صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش