Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:00:47 GMT

زالی: استفاده از ماسک همچنان باید استمرار داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۵۸۰

زالی: استفاده از ماسک همچنان باید استمرار داشته باشد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: استفاده از ماسک همچنان باید استمرار داشته باشد.

به گزارش مشرق، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران، عصر پنجشنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه پاکدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون مهم‌ترین و مناسب‌ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا استفاده از ماسک است اظهار داشت: خوشبختانه مردم طی هفته‌های اخیر با استفاده صحیح از ماسک مراقبت‌های خوبی را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وضعیت کرونا در کدام شهرهای استان تهران بهتر است؟

زالی با بیان اینکه هم دوش تلاش‌های کادر درمانی استفاده از پروتکل‌ها و وسایل بهداشتی و ماسک بهترین راه حل برای قطع زنجیره ویروس کرونا محسوب می‌شود گفت: مهمترین مسأله در مقابله با شیوع ویروس کرونا، افزایش بار حفاظتی مردم و قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس بیماری است.

ببینید: فیلم/ پیش‌بینی سیر نزولی کرونا در تهران

وی بیان داشت: بررسی میدانی صورت گرفت از مناطق مختلف تهران و شهرستان‌های استان نشان می‌دهد که مردم طی هفته‌های اخیر به خوبی از ماسک استفاده کرده و استقبال عمومی نسبت به استفاده از این وسیله افزایش یافته است.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران از مردم خواست تا در صورت بروز علائم اولیه بیماری کرونا، به مراکز جامع سلامت اعلام شده مراجعه کنند، چراکه محیط بیمارستانی خود می‌تواند عامل انتقال این بیماری باشد.

زالی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک همچنان باید استمرار داشته باشد عنوان داشت: علاوه بر استفاده از ماسک شستشوی دست‌ها و اجتناب از تماس با افراد مبتلا و جلوگیری از حضور افراد آلوده و افراد دارای علائمی همچون سرفه و تنگی نفس در اجتماع همچنان باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین ویروس کرونا اخبار کرونا بیماری کرونا سرفه علیرضا زالی تهران ستاد مقابله با کرونا استان تهران مشرق استفاده از ماسک استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار برفروبی در گردنه تته

دریافت 24 MB کد خبر 6086407

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • استمرار برفروبی در گردنه تته
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت