Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با صعود تیم‌های سویا و بایرلورکوزن و حذف تیم‌های رم و رنجرز ادامه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از بازی‌های معوقه مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال سویا و رم در ورزشگاه MSV  آره‌نا شهر دویسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند که این بازی را سویا با نتیجه 2 بر صفر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سرخیو رگیلون در دقیقه 21 و یوسف النصری در دقیقه 44 برای نماینده اسپانیا گلزنی کردند. همچنین جانلوکا کانچینی در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده این بازی از رم اخراج شد.

با توجه به اینکه دو تیم قبل از شیوع کرونا موفق به انجام بازی رفت‌شان نشده بودند، مصاف آنها با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا تک حذفی شده بود و به این ترتیب سویا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در آن مرحله باید با برنده مصاف امشب تیم‌های ولورهمپتون انگلیس و المپیاکوس یونان روبه‌رو شود. این بازی امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در خانه تیم ولورهمپتون برگزار می‌شود. بازی رفت دو تیم در یونان یک - یک مساوی شده بود.

در بازی همزمان تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیداری خانگی به مصاف رنجرز گلاسکو اسکاتلند رفت و میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. موسی دیابی در دقیقه 51 تنها گل این بازی را زد. لورکوزن که بازی رفت دو تیم را هم با نتیجه 3 بر یک برده بود، در مجموع با پیروزی 4 بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در آن مرحله باید به مصاف اینتری برود که شب گذشته مقابل ختافه به برتری رسید.

از ساعت 23:30 امشب به جز مصاف ولورهمپتون و المپیاکوس، اینتراخت فرانکفورت و بازل سوئیس هم در آلمان با یکدیگر پیکار می‌کنند که این دو بازی آخرین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هستند.

لیگ اروپا| اینتر با غلبه بر ختافه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت/ منچستریونایتد حریف کپنهاگن شد

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن اینترمیلان لیگ اروپا رم سویا بیشتر بخوانید... کونته: از انجام بازی کثیف مقابل ختافه ترسی نداشتیم/ لوکاکو بازی اینتر را یک سطح بالاتر برد سولسشایر: تقابل با لاسک بازی تمرین خوبی بود/ جدایی سانچس از منچستریونایتد را تأیید می‌کنم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کونته: از انجام بازی کثیف مقابل ختافه ترسی نداشتیم/ لوکاکو بازی اینتر را یک سطح بالاتر برد سولسشایر: تقابل با لاسک بازی تمرین خوبی بود/ جدایی سانچس از منچستریونایتد را تأیید می‌کنم واژه های کاربردی مرتبط بایرلورکوزن اینترمیلان لیگ اروپا رم سویا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۳ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۴ پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ ۵ اصفهان| بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت سپاهان؛ تعویض‌های عجیب سرمربی سپاهان در نیمه نخست ۶ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شهر خودرو ۷ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۸ جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند لیگ برتر فوتبال| نساجی با فرمولی تکراری سپاهان را شکست داد/ سکته ناقص تیمِ قلعه‌نویی در راه کسب سهمیه مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود خندوانه آبان پخش می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن اینترمیلان لیگ اروپا رم سویا بایرلورکوزن اینترمیلان لیگ اروپا رم سویا مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد

نبرد منچسترسیتی و رئال‌مادرید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پنالتی رسید و در این ضربات شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف بایرن شدند.

در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دیداری از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و رئال‌مادرید برگزار شد که پس از تساوی ۱-۱ و در مجموع ۴-۴ به پنالتی کشید و در این ضربات رئالی‌ها ۴-۳ پیروز شدند تا به مرحله بعد برسند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند رئال مادرید - منچسترسیتی: مسابقه ای کلاسیک

دیگر خبرها

  • 4 گل برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • آاس رم - میلان؛ ترکیب رسمی
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • رئال راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد
  • امشب؛ پایان مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!