Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:59:15 GMT

فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۵۹۴

فکری: باید از تیر دروازه ممنون باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی ضمن تشکر از بازیکنانش می گوید که تیر دروازه برای پیروزی برابر سپاهان به آن ها کمک کرده است.

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: یکی از سخت ترین و سنگین ترین بازی های ما بود. بازیکنان ما تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند ولی با توجه به فشردگی بازی و تعداد کم نفراتمان، خستگی در ساق بازیکنان مشخص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کمی بازیکن داریم و سخت است که به بازیکنان استراحت بدهیم. از طرفی تیم مقابل ما سپاهان بود. حریف بازی بسیار خوبی ارائه داد و بازیکنان ما هم تمام تلاششان را کردند. در نیمه دوم با توجه به فشارهای حریف، تیر دورازه کمی به ما کمک کرد. باید از تیر دروازه هم ممنون باشیم. در مجموع بازی بسیار سنگینی برای ما بود. دیروز هم گفتم همین که بازیکنان با عشق و با تمام وجود بازی می کنند برای من کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این موضوع قرار بگیرد. وقتی با تمام وجود بازی می کنند این نتایج هم رقم می خورد. من باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم.

او درباره اعتراضش به ناظر بازی و داور چهارم هم توضیح داد: یک اشتباه صورت گرفت. ما می خواستیم در سومین تعویض، دو تعویض همزمان انجام دهیم. ظاهرا تیم داوری متوجه این نشده بودند و این اتفاق افتاد. فشار حریف زیاد بود و ما می خواستیم بازیکن بلندزن به زمین بفرستیم که به هر حال جلوی توپ های بلند را بگیریم ولی این اشتباه صورت گرفت که پیش می آید. با توجه به قوانین جدید اولین بار بود که این اتفاق رخ می داد که دیگر مهم نیست چون خدا را شکر روی نتیجه بازی تاثیر نداشت. به تیم داوری تبریک می گویم. در مجموع خوب قضاوت کردند. فکر نمی کنم تیم سپاهان هم که بازنده بود، نسبت به داوری معترض باشد. نوع قضاوت روی نتیجه بازی تاثیرگذار نبود. 

فکری درباره وضعیت رضا دهقانی هم گفت: او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و فکر می کنم تا آخر فصل به بازی ها نرسد. او الان در رختکن حضور داشت. نبودن او به خاطر ابتلا به کرونا نیست. در بازی با فولاد او را به خاطر مصدومیت تعویض کردیم. 

او در پایان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: من روز خبرنگار را به قشر زحمت کش و مظلوم و بی ادعای رسانه تبریک می گویم. امیدوارم همه آن ها سلامت باشند. نبودن رسانه ها در هر شکلی، باعث می شود فوتبال و ورزش ما انعکاس خوبی نداشته باشد و خیلی زود فراموش شود. با بودن رسانه ای ها ورزش و فوتبال ما قشنگ تر می شود. برای آن ها آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود فكري تیم فوتبال نساجی قائم شهر تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • میرزازاد تنها یک کلین شیت تا رسیدن به نیازمند