Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@15:53:53 GMT

ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۶۱۳

ادعای ترامپ: واکسن کرونا تا انتخابات آماده می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا، علیرغم نظر متخصصان بهداشتی آمریکایی، مدعی شده تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور احتمالاً واکسن کرونا در بازارهای آمریکا عرضه خواهد شد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که واکسن این بیماری احتمالاً تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور به بازارهای کشورش عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: انتقاد ترامپ از مقام کاخ سفید بابت هشدار درباره کرونا

به نوشته وبگاه «ایندیپندنت»، اظهارنظر ترامپ در حالی مطرح شده که متخصصان بهداشتی مطرح آمریکایی و متخصصان دیگر در کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می‌دانند. 

«جرالدو ریورا» نویسنده آمریکایی و مجری شبکه فاکس‌نیوز روز پنجشنبه با دونالد ترامپ در این زمینه مصاحبه کرد. 

ترامپ در پاسخ به سؤال این مجری مبنی بر اینکه آیا او معتقد است واکسن کرونا قبل از روز برگزاری انتخابات ماه نوامبر، آماده می‌شود گفت: «به نظرم در برخی موارد بله و احتمالاً پیش از [انتخابات آماده خواهد شد]. اما درست حول و حوش همان زمان است.»

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری ان‌بی‌سی، کمتر از یک سوم آمریکایی‌ها به دونالد ترامپ  درباره همه‌گیری کرونا اعتماد دارند.

ترامپ پیش از این مدعی شده بود که عملکرد آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا در قیاس با دیگر کشورها خوب بوده است. 

این در حالی است که «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در مصاحبه‌ای ادعای ترامپ را رد کرده و گفته که این کشور بدترین وضعیت جهان را دارد.

ترامپ همچنین اخیراً در مصاحبه با جاناتان سوان خبرنگار وبگاه آکسیوس مدعی شد درباره شیوع کرونا، همه چیز «تحت کنترل» است. خبرنگار از او پرسید: چطور تحت کنترل است؟ هر روز ۱۰۰۰ آمریکایی می‌میرند. ترامپ در جواب گفت: آنها می‌میرند. درسته. همینه که هست!

بر اساس گزارش سایت دانشگاه جان هاپکینز، تاکنون ۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۸۶۱ نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۳۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین دونالد ترامپ کاخ سفید ویروس کرونا آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 واکسن کرونا مشرق مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • بلوف حمله به ایران؛‌ کوه تهدیدات اسرائیل موش زایید
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک‌های اسرائیلی به ایران
  • ادعای مقام آمریکایی درباره اصابت موشک های اسرائیلی به ایران /سی ان ان: ۸ پرواز مسیر خود را تغییر دادند /رویترز: سامانه پدافندی فعال شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد