Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با اتفاقاتی که درجریان بازی رخ داده است گل اول حریف آفساید بود و پنالتی را هم کمک‌داور برای آنها گرفت ما از کسب یک امتیاز ناراحت هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا خلعتبری بعد از پایان دیدار شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود چون استقلال در 2 هفته اخیر 6 امتیاز گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین شدیم ولی متأسفانه بازی بر وفق مراد ما نبود.

وی افزود: نمی‌توانم در مورد صحنه پنالتی به آقای کاظمی اعتراض کنم چون فکر می‌کنم کمک داور آن صحنه را پنالتی گرفت. ولی در مجموع ما از اتفاقی که افتاد ناراحت هستیم. گل اول استقلال هم آفساید بود و از اینکه ما با این شرایط یک امتیاز گرفتیم خیلی ناراحتم. 

خلعتبری در خصوص اینکه قبل از صحنه پنالتی خطا روی بازیکن شهرخودرو صورت گرفته بود، گفت: من چون آن صحنه را ندیدم نمی‌توانم دقیق در موردش صحبت کنم. ولی آقای کاظمی یکی از داوران خوب ما است و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده موفق باشد.

مهاجم شهرخودرو تأکید کرد: اگر هم اعتراضی از سوی تیم ما صورت گرفته طبیعی است چون وقتی پنالتی را کمک داور اعلام می‌کند و گل اول استقلال نیز آفساید بوده است طبیعی است این اعتراضات صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال ورزشی محمدرضا خلعتبری خلعتبری گل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند

ناتینگهام فارست به کمیته داوران لیگ برتر هشدار داده بود که استوارت اتول طرفدار لوتون تاون است!

طرفداری | دیدار جنجالی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 اورتون به پایان رسید. 

اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان ناتینگهام فارست بود. دو تیمی که در فصل جاری با کسر امتیاز مواجه شده‌اند و در جنگ بقا در لیگ برتر قرار دارند. در نیمه اول اورتون کمتر از انگشتان یک دست در محوطه جریمه فارست لمس توپ داشت اما با شوت پشت محوطه ادریسا گانا گیه پیروز به رختکن رفت. شاگردان نونو اسپیریتو سانتو در نیمه دوم هم توسط دوایت مک‌نیل دروازه تیمشان را بار دیگر باز شده دیدند تا تافی‌ها سه امتیاز حساس بازی را کسب کنند. از اتقاقات جنجالی این بازی، چند موقعیت جنجالی در محوطه جریمه اورتون بود که به اعتقاد ناتینگهام فارست، باید به نفع این تیم پنالتی اعلام می‌شد. در یکی از این صحنه‌ها توپ به دستان اشلی یانگ برخورد کرد اما آنتونی تیلور اعتقادی به خطای هند نداشت. 

برخورد واضح توپ به دست اشلی یانگ

ناتینگهام فارست که در فصل جاری همیشه شاهد جنجال داوری بوده است، به محض سوت پایان بازی با انتشار یک توییت نوشت:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

به نظر می‌رسد اشلی یانگ در این صحنه روی کالوم هادسون اودوی مرتکب خطای پنالتی شده است 

 

از دیگر اتفاقات مهم این بازی، بیهوشی بتو در درون زمین بود. اورتون وضعیت این بازیکن را پایدار توصیف کرده است. 

با پیروزی اورتون، تیم شان دایچ با 30 امتیاز از 33 بازی در رتبه شانزدهم جدول ایستاده است. ناتینگهام فارست که یک بازی بیشتر انجام داده، 26 امتیاز دارد و در جایگاهم هفدهم جای دارد. لوتون تاون و برنلی نیز به ترتیب 25 و 23 امتیاز دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • عکس‌| پایان جنجال ال‌کلاسیکو؛ گل مشکوک بارسا آفساید بود!
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد