Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@12:16:10 GMT

عذرخواهی قایدی از هواداران استقلال/عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۶۹۸

عذرخواهی قایدی از هواداران استقلال/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف تیم شهرخودرو مشهد رفت و با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد. در این مسابقه امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته برای آبی پوشان گلزنی کردند و مهدی قایدی، دیگر مهاجم این تیم برای چندیم بازی متوالی در گلزنی ناکام بود.

قایدی علیرغم اینکه به دلیل خطای بازیکن شهرخودرو روی او ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شده بود اما پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت و دیاباته این کار را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 21 ساله آبی‌ها در لحظات پایانی بازی در محوطه جریمه حریف با رحمتی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و سعی بر گلزنی داشت که شوت او توسط سنگربان باتجربه شهرخودرو راهی کرنر شد.

بازیکن استقلال با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرامش در روزهایی که مصاحبه بازیکنان پس از پایان مسابقات با خبرنگاران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع شده است، درباره اتفاقات بازی با شهرخودرو نوشت و از هواداران عذرخواهی کرد.

255 41

کد خبر 1418947

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد، شروع خوبی در تیمش داشت و ۳ گل در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از آن عیسی در چند بازی موفق به گلزنی نشد و همین موضوع باعث شد تا کمی فشار روی این بازیکن بیاید. آل کثیر که حتی شایعه نیمکت نشینی اش در بازی با ملوان شنیده می‌شد، در ترکیب اصلی به میدان رفت و موفق شد تک گل تیمش را هم به ثمر برساند.

گل ۳ امتیازی عیسی هم پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و هم این بازیکن را از زیر بار انتقادات خارج کرد. نکته جالب ماجرا پیش بینی کنعانی زادگان از گلزنی آل کثیر بود. گویا قبل از بازی مدافع ملی پوش پرسپولیس به دوست و همبازیش می‌گوید که او در بازی با ملوان گلزنی خواهد کرد و پیش بینی گلزنی عیسی را می‌کند. بعد از گلزنی آل کثیر هم کنعانی زادگان به سرعت به سمت عیسی می‌دود و به او می‌گوید: دیدی به تو گفتم که امروز گل می‌زنی!

در واقع مدافع ملی پوش سرخ پوشان در بازی با ملوان در نقش نوستراداموس ظاهر شد و پیشبینی دقیقی از گلزن بازی داشت. پرسپولیس با گل آل کثیر همچنان در یک قدمی صدر باقی ماند و در هفته‌های آینده امیدوار است با امتیاز از دست دادن استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی! (عکس)
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • عذرخواهی کاپیتان تراکتور از هواداران
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس