Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:31:34 GMT

لیگ برتر فوتبال| ذوبی‌ها به دنبال اکسیر بقا در جشن قهرمانی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۷۴۷

لیگ برتر فوتبال| ذوبی‌ها به دنبال اکسیر بقا در جشن قهرمانی پرسپولیس

‍‍‍‍‍‍

هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب با دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان و پس از آن جشن قهرمانی سرخپوشان ادامه پیدا می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد فصل نوزدهم لیگ برتر قهرمان خودش را شناخت. پرسپولیس. قهرمان، سه دوره قبلی لیگ برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خوب برانکو که فصل را با گابریل کالدرون بد شروع کرد، اما در نیم‌فصل به صدر جدول رسید و دست آخر قهرمان شد، البته نه با کالدرون، با یحیی گل‌محمدی که بعد از چند سال به پرسپولیس برگشت تا خود را اثبات کند و به جامی برسد که پیش از این علی دایی، دنیزلی و مربیان دیگر به آن نرسیده بودند. با این مقدمه اشاره‌ای به دیدار امشب قهرمان زودهنگام فصل نوزدهم لیگ برتر خواهیم داشت با ذوب‌آهن.

پرسپولیس - ذوب‌آهن اصفهان

صدرنشین 63 امتیازی لیگ برتر که دو هفته پیش قهرمانی‌اش در لیگ نوزدهم را قطعی کرد، این هفته میزبان ذوب‌آهن است. امشب قرار است بعد از این بازی جشن قهرمانی باشد و جام قهرمانی برای چهارمین بار پی در پی اهدا شود به تیم پرسپولیس. جشن قهرمانی بدون برد اصلاً مزه ندارد. پرسپولیس با این قانون نانوشته در بازی امشب محکوم به برد است، وگرنه جام نوزدهم با خاطره‌ای تلخ به ویترین افتخارات سرخ‌ها اضافه خواهد شد. علاوه بر این نگاه شش تیم در خطر سقوط به تیم گل‌محمدی است و ملتمسانه می‌خواهند جلوی ذوب‌آهن را بگیرد تا شاید در این دو سه هفته آخر چیدمان فانوس به دستان عوض شود و لیگ برتری بمانند.

این بازی البته رویارویی یحیی گل‌محمدی با تیم سابقش است. او با ذوب‌آهن دو بار قهرمان جام حذفی شد، یک بار با شکست استقلال و دیگری با برتری مقابل نفت تهران و یک بار هم سوپرجام را فتح کرد. او حالا با عنوان «سرمربی تیم قهرمان» لیگ باید مقابل تیمی بایستد که با آن سودا و رؤیای قهرمانی لیگ برتر داشت، اما الان در خطر سقوط است. هرچه بود و هرچه هست، ذوب‌آهن در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم در جمع قعرنشینان جدول است و اوضاعش بحرانی. برکناری محترمانه مدیرعامل باشگاه و به دنبال آن اضافه شدن رحمان رضایی به کادر فنی تیم با عنوان «مدیر فنی» آخرین راهکار بوده است برای نجات گاندوی بیمار.

لوکا با گفتن «هفت امتیازمان را با اشتباهات داوری از دست دادیم»، درصدد توجیه برآمده است، اما هر فوتبالدوستی با دیدن چند دقیقه از بازی ذوبی‌ها می‌فهمد این تیم بیمار است و نسخه شفابخش آن حداقل دست بوناچیچ نیست، او که سال‌هاست دیگر نشانی از «لوکا»ی موفق ندارد. باید دید تیمِ لوکا امشب در مصاف با تیم خوب گل‌محمدی چه می‌کند. باز هم امتیاز از دست می‌دهد و به پرتگاه سقوط نزدیک می‌شود یا اینکه با کسب یک یا سه امتیاز خود را احیا می‌کند؟

گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم

 

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه - 17 مرداد 99

* پرسپولیس تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 20:30، ورزشگاه آزادی تهران
داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی، داور چهارم: ایمان کهیش
ناظر: بهرام مهرپیما

دوشنبه - 20 مرداد 99

* ماشین‌سازی تبریز - پارس جنوبی جم، ساعت 19:45، ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز
داور: رضا عادل، کمک‌ها: علی اکبر عظیم‌پور و عسگر محمدی، داور چهارم: کمیل غلامی
ناظر: حاتم بک‌پور

* فولاد خوزستان - سایپای تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای فولاد 
داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: آرمان اسعدی و حمید سبحانی، داور چهارم: میثم حیدری
ناظر: یدالله جهانبازی

* شاهین شهرداری بوشهر - تراکتور تبریز، ساعت 20:30، ورزشگاه شهید مهدوی 
داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: محمد عطایی و امیرمحمد داودزاده، داور چهارم: پیمان فرخی‌مهر
ناظر: رسول فروغی

* پیکان تهران - صنعت نفت آبادان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای شهرقدس 
داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی و حمیدرضا کنعانی، داور چهارم: احمد مرشدی
ناظر: اسماعیل صفیری

* نفت مسجدسلیمان - گل‌گهر سیرجان، ساعت 20:30، ورزشگاه شهیدبهنام محمدی
داور: علی بای، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و سعید زیبا، داور چهارم: محمدرضا تارخ
ناظر: حیدر شکور

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

 

در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر پنجشنبه شب دو بازی برگزار شد که در آنها نتایج زیر رقم خورد:

شهر خودروی مشهد 2 - استقلال 2

سپاهان اصفهان صفر - نساجی مازندران یک

انتهای پیام/

R1015145/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کریم باقری پرسپولیس بیشتر بخوانید... بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند رحمان رضایی مدیر فنی ذوب‌آهن شد/ جلسه معارفه عصر امروز برگزار می‌شود بوناچیچ: در ۳ بازی از داوری کاملاً متضرر شدیم/ همیشه مقابل ۱۳ بازیکن بازی می‌کنیم! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند رحمان رضایی مدیر فنی ذوب‌آهن شد/ جلسه معارفه عصر امروز برگزار می‌شود بوناچیچ: در ۳ بازی از داوری کاملاً متضرر شدیم/ همیشه مقابل ۱۳ بازیکن بازی می‌کنیم! واژه های کاربردی مرتبط کریم باقری پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ مربی اسکاتلندی: با ۳ یا ۴ بازیکن پرتغالی به تراکتور می‌روم ۳ ۱۱ بازیکنی که کروس برای بازی خداحافظی‌اش در نظر دارد + عکس ۴ اصفهان| بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت سپاهان؛ تعویض‌های عجیب سرمربی سپاهان در نیمه نخست ۵ پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ ۶ جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت ۷ اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شهر خودرو ۸ لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| تساوی شهر خودرو و استقلال در شبی که طلسم قائدی نشکست/ صدرنشینی بدون شریک دیاباته در جدول گلزنان پرسپولیس چقدر از طلب برانکو را پرداخت کرده است؟ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند قلعه‌نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ آقایی اخراج نشده است مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران برایان هوک از سمت خود استعفا می‌کند/«الیوت آبرامز» نماینده جدید آمریکا در امور ایران می‌شود خندوانه آبان پخش می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس کریم باقری پرسپولیس لیگ برتر فوتبال جشن قهرمانی داور چهارم شهر خودرو گل محمدی ساعت 20 30 ذوب آهن ۳ بازی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس در شرایطی به دیدار حریف آبادانی می‌رود که با توجه به آنکه یک امتیاز از استقلال صدرنشین کمتر دارد با کسب پیروزی در این مسابقه به صدر جدول برود و چشم انتظار توقف استقلال در مصاف با شمس آذر قزوین باشد. سرخپوشان پایتخت از زمانی که اوسمار وریرا به عنوان سرمربی انتخاب شده تنها در دو بازی برای آلومینیوم و استقلال برنده نبوده‌اند و یک شکست و یک تساوی داشته‌اند و در تمامی بازی‌ها با برتری از زمین خارج شده‌اند تا در شرایط روحی بسیار خوبی به مصاف حریف خود بروند.

سرخپوشان پایتخت با ۴۹ امتیاز در رده دوم هستند و با توجه به اینکه با ۸ قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین تیم این تورنمنت هستند به دنبال آن خواهند بود تا به نهمین قهرمانی دست یابند. در همین راستا برتری مقابل صنعت نفت که بازی رفت هم با این تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اهمیت بسزایی برای شاگردان اوسمار دارد. سرمربی برزیلی در بازی فردا علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما سایر بازیکنان آماده بازی هستند. امیررضا رفیعی در سه دیداری که بیرانوند به دلیل محرومیت و مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته موفق به کلین شیت شده و بدش نمی‌آید تا زمانی که دروازه‌بان اول تیم ملی در شرایط بازی قرار می‌گیرد، اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را به رقبا ندهد و رکورد خوبی برای خود ثبت کند.

صنعت نفت آبادان که دو هفته قبل با برتری مقابل سپاهان، امید به بقا در لیگ برتر را در دل هواداران خود احیا کرده بود، هفته قبل برابر استقلال خوزستان با وجود بازی خوبی که ارائه کرد بازنده شد تا با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند. فراز کمالوند در سومین دیداری که هدایت برزیلی‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد به دنبال ثبت شگفتی دیگری است. بدون تردید برتری مقابل تیم آماده پرسپولیس باعث خواهد شد تا زردپوشان در هفته‌ای پایانی با انگیزه مضاعفی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند، از سویی دیگر معادلات در بالای جدول به هم می‌خورد و چنین نتیجه‌ای تأثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد.  

دو تیم تا اینجا ۴۶ بار مقابل هم بازی کرده‌اند که ۳۰ بار سرخ‌ها برنده شده‌اند، ۵ مرتبه زرد‌ها به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. باید دید در بازی فردا کدام تیم به هدف خود دست می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی