Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید کایدی گفت: انتظار داریم با مساعدت شورای محترم شهروحمایت های شهرداری پلدختر بتوانیم گره هایی که در حوزه ورزش شهر از لحاظ عمرانی وجود داردرا بازکنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کایدی بعد از ظهر روزپنج  شنبه  در جلسه  تودیع ومعارفه ورزش وجوانان پلدختربا اشاره به  برنامه های آتی  این دستگاه در بحث پروژه های عمرانی - ورزشی  ،اظهار کرد:سیل سال گذشته  آسیب های زیادی  در سطح شهرستان به ویژه به زیرساخت های ورزشی پلدختر به صورت 100درصدی  وارد کرد که  به لطف خدا وکمک مسئولین  وتلاش های صورت گرفته از طرف مدیر کل محترم  ودیگر مسئولین  و حمایت  نماینده محتر م پلدختر در مجلس شورای اسلامی  در کنار بازدید مقام عالی وزارت ورزش وجوانان از مجموعه ورزشی سیل زده تاحدودی در حال بازسازی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اوبا تاکید برلزوم پیگیری بیشتر برای تکمیل پروژه ها و بازسازی های مجموعه ورزشی ،  افزود: امیدواریم که با همراهی وهمکاری همه دست اندرکاران  این پروژه ها تکمیل شده و ورزش پلدختر سامان گیرد .

کایدی  تصریح کرد: ورزش موضوعی کلی بوده وجنبه عمومی داردبه این معنی که  یک زمانی فقط برروی ورزش قهرمانی  بحث بود ولی الان ورزش همگانی نیز از مطالبات جدی مردم است به طوریکه درهمه مناطق شهری و حتی دورترین روستاها ودر همه سنین مختلف مردم می خواهند   یک بیس مناسب یا سالن و زیرساخت مناسبی برای ورزش کردن داشته باشندتا باتوجه به شرایط امروزاز خستگی وروزمرگی خارج شوند.

 رییس جدید ورزش وجوانان پلدختر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط ورزش پلدختر و مجموعه خسارت دیده از سیل این شهرستان انتظار داریم همه مسئولین حمایت همه جانبه ایی از لحاظ  کاری ، برنامه ایی  برای توسعه ورزش پلدختر انجام دهند تا بتوانیم نواقص را برطرف کنیم.

او با اشاره به سهم همه دستگاه ها از جمله شهرداری ها وشواری شهر در امر توسعه ورزش ،  بیان کرد: انتظار داریم با مساعدت شورای محترم شهروحمایت های شهرداری پلدختر  گره هایی که در حوزه ورزش شهر از لحاظ عمرانی وجود دارد  بازشده  وبا عملیاتی کردن  کار ها مشکلات ورزش شهرستان را به همکاری ومساعدت یکدیگر حل کنیم .

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری شورا پلدختر ورزش وجوانان ورزش وجوانان ورزش شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد

فرماندار ساری با اشاره به ضرورت بر تسریع در ساخت نیروگاه زباله‌سوز در این شهرستان اتمام چند پروژه شهری در مرکز استان را از سیاست‌های مهم سال‌جاری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت، صبح امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه) که با حضور شهردار ساری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهرداری انجام شد، وجود این پارک جنگلی را از ظرفیت‌های مهم گردشگری در مرکز استان عنوان و اظهار کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری از دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان، ضرورت دارد این دستگاه‌ها در اتمام این پروژه و برای تأمین زیرساخت‌ها همکاری مضاعف‌تری را با شهرداری ساری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اتمام چند پروژه شهری در مرکز استان از سیاست‌های مهم در سال ۱۴۰۳ است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرمایه ملی، حفاظت از منابع طبیعی نیز در اولویت قرار گیرد.

فرماندار ساری با بیان اینکه مرکز استان باید به نقطه مطلوب برسد، گفت: همه دستگاه‌ها پای کار شهرداری باشند تا آنچه که مدنظر است، تحویل مردم این شهرستان و گردشگران داده شود.

نوبخت با اشاره به ساخت نیروگاه زباله‌سوز این پروژه را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست محیطی در مرکز استان دانست و بیان کرد: اگر لازم باشد چون میدان بار، در مکان پروژه کانکس برپا می‌کنیم تا این پروژه را هم به سرانجام برسانیم.

کد خبر 744762

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی