Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گفت: تحریم نه مساله خوبی ست و نه از آن استقبال می کنیم با این وجود این تحریم ها ما را به داشته ها و سرمایه های خود آگاه می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز پنجشنبه ۱۶ مردادماه در آیین بهره برداری از طرح پکیج تصفیه فاضلاب پیشرفته به روش هیبرید بیو نانو تکنولوژی در بهبهان اظهار کرد: تحریم نه مساله خوبی ست و نه از آن استقبال می کنیم و فشار آوردن و تحریم کردن و مردم کشوری را تحت فشار قرار دادن برای اینکه وابستگی پیدا کنند و تصمیمات و سیاست های شان وابسته باشد کار ناصواب و ظالمانه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هدف از انقلاب ما کسب استقلال بود و هزینه آن را هم داده ایم اما این حجم از تحریم ها خارج از عدالت و انصاف و قواعد جهان امروز است با این وجود این تحریم ها ما را به داشته ها و سرمایه های خود آگاه می کند.

استاندار خوزستان افزود: ما چیزی از نظر توانمندی و دانش نسبت به سایرین کم نداریم اما باید به این پتانسیل و خوداتکایی خود باوری داشته باشیم و این راه توسعه را هر چند با تحمل سختی ها، بپیماییم.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: برای خودباوری باید ریسک و جسارت نماییم و به جوانان اعتماد کنیم.

او اضافه کرد: از استراتژیک ترین پروژه های کشور به فرمایش مقام معظم رهبری خط لوله گوریه به جاسک است که از آن طریق و با اجرای آن از وابستگی به تنگه هرمز رها شده و صادرات نفت را در دریای عمان انجام خواهیم داد.

شریعتی ادامه داد: ورق های این خط لوله همگی از خارج وارد می شدند اما با همت و تلاش جوانان خوزستانی در صنایع فولادی و لوله سازی همه این مواد در داخل تولید می شود و این طرح هزار کیلومتری با سرعت در حال ساخت است.

استاندار خوزستان افزود: پروژه پکیج تصفیه خانه فاضلاب در بهبهان نیز ناشی از دانش جوانان بومی استان است.اجرای طرح های مشابه نیز مبتنی بر لایسنس انحصاری است که توسط این جوانان طراحی شده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان یادآور شد: امروزه فکر و اندیشه و دانش است که نقش اصلی را در تولید ثروت ایفا می کند و منابع طبیعی و نفت در وهله بعدی قرار دارند.

شریعتی تصریح کرد: این پروژه کار بسیار ارزشمندی است و باید در سایر نقاط استان نیز به ویژه اهواز چنین پکیج هایی اجرا شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: اینکه جوانان خوزستانی مبتکر چنین طرح هایی هستند برای ما مایه افتخار و خرسندی است.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیرعامل آبفا اظهار کرد: حتما از این جوانان و شرکت های دانش بنیان حمایت نمایید به ویژه ما در مناطق حاشیه ای اهواز نیاز به اجرای این پکیج ها داریم و نمی توانیم بدون هیچ اقدامی در انتظار ساخت تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز بمانیم.

شریعتی تصریح کرد: ما پنج تصفیه خانه فاضلاب در پنج شهرستان آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر و بندر امام در پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد داریم که امیدواریم امسال یا سال آینده به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: امیدواریم تصفیه خانه فاضلاب در پنج شهر دوم استان در شهرهای شوش، اندیمشک، بهبهان، بستان و ایذه نیز با وجود مشکلات و تحریم ها ظرف سه سال ساخته شود.

لازم به ذکر است که از جمله مشخصات این طرح تصفیه فاضلاب خانگی با ظرفیت ۲۵۰ متر مکعب در شبانه روز، روش تصفیه با استفاده از فناوری نوین هیبرید بیو نانوتکنولوژی، ساماندهی بهداشتی و حفظ محیط زیست، تصفیه فاضلاب بدون نیاز به اپراتور بهره برداری، فاقد بو و لجن رسوب شده، سیستم گندزدایی به روش ازن زنی، قابلیت جا به جایی در مناطق شهری، امکان بهره برداری از پساب خروجی به منظور آبیاری فضای سبز است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان استانداری خوزستان تحریم ها آب و فاضلاب خوزستان برنا خوزستان خلاقیت و ابتکار تصفیه خانه فاضلاب استاندار خوزستان بهره برداری تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی

محمد امین یاقوت مدیر حج وز یارت خوزستان گفت: با شروع پرواز‌های حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او می گوید: زائران حج عمره استان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنج شنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج وز یارت خوزستان ادامه داد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • مبتکر روش‌های گوناگون فروش نفت در تحریم شده‌ایم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب