Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد نورعلیوند گفت:براساس برآورد کارشناسان سیل سال 98 بیش از 12 ونیم میلیارد تومان به حوزه ورزش پلدختر خسارت وارد کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ نورعلیوند بعد از ظهر روز پنجشنبه در جلسه تودیع ومعارفه رییس  ورزش وجوانان پلدختر که در فرمانداری پلدختر انجام گرفت  ،اظهار کرد: از جناب دکتر عزیزپورمدیرکل وقت ورزش وجوانان استان  که در سال 94  به بنده اعتماد کردند تا به عنوان رییس ورزش وجوانان پلدختر درخدمت مردم باشم وهمچنین ازآقای  کاظمی نماینده پلدختر و جناب کریمی مدیرکل ورزش وجوانان استان که  این اعتماد را تکمیل کردند وهمه فرماندارانی که قبلا از سیل و بعد از سیل با ورزش وجوانان پلدختر  همکاری کردندتقدیر می کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه  این مدیریت امانتی در دست ما بود ، افزود: ارزیابی عملکرد خودرا به  مردم می سپارم.

  نورعلیوندبا بیان اینکه در طی این مدت  از هیچ تلاشی  برای توسعه ورزش پلدختر فروگذار نبوده ام ، عنوان  کرد: کار ورزش کار یک نفره نیست وکار تیمی است ولازم است تا  همه دستگاه های اداری پای کاربیایند.

رییس سابق ورزش وجوانان پلدختر بااشاره به میزان خسارت سیل سال 98 به مجموعه ورزشی پلدختر ، گفت: براساس برآورد کارشناسان سیل سال 98 بیش از 12 ونیم میلیارد تومان به حوزه ورزش پلدختر خسارت  وارد کرد که با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به ورزش شهرستان تخصیص پیدا کرد که  به صورت  اوراق 1401 بود و البته ما آخرین دستگاهی بودیم که  در بحث اعتبارات  این تخصیص را دریافت کردیم.

 نورعلیوند ادامه داد : با تخصیص این اعتبار بازسازی استخرشنارا آغاز کردیم که   در روز های آتی کار گازکشی استخر به اتمام می رسد ،  چمن مورانی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان  آماده افتتاح است وچمن معمولان نیز که از  آرزوهای دیرینه جوانان معمولان بوددر هفته دولت به افتتاح خواهد رسید  ،زیرسازی پیست دوو میدانی  مجموعه شهید سرمالیان کاملا انجام شده و آماده  نصب  تارتان است و همچنین چمن  مصنوعی روستای  سراب حمام  را نیز در ایام سیل سال گذشته  افتتاح کردیم .

  رییس سابق ورزش وجوانان پلدختر با بیان اینکه راه اندازی بحث گرمایش وسرمایش  سالن ها واماکن ورزشی نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته بود ف یادآورشد:   از همه دلسوزانی که در طی  این مدیریت بنده  با دستگاه ورزش وجوانان همکاری کردند تشکر می کنم .

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل پلدختر ورزش وجوانان ورزش وجوانان پلدختر ورزش پلدختر سیل سال 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محسنی الحسینی گفت: پس از وقوع سیل ۶ فرودین ماه ۱۴۰۳ در منطقه میانکوه، تنگ چنار و ارنان شهرستان مهریز خسارت فراوانی به ابنیه، جاده ها، مزارع و باغات، قنوات و جوی‌های آب بخش کشاورزی وارد شد.  وی ادامه داد: با حضور امراللهی رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی استان، دهقان رییس اداره آب و خاک مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز و اسدی کارشناس مدیریت بحران استانداری از منطقه میانکوه شهرستان مهریز بازدید و میزان خسارت‌ها بررسی شد.  محسنی الحسینی افزود: امیدواریم با اختصاص بودجه از محل ستاد مدیریت بحران، خسارات ناشی از سیل و بلایای طبیعی در منطقه تاحدی جبران شود.

دیگر خبرها

  • سیلاب ۱۳۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال خسارت به آزادشهر وارد کرد
  • خسارت ۷۳ میلیارد تومانی سیل به بخش کشاورزی پلدختر
  • وارد شدن خسارت به ۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • بارندگی‌های سیل‌آسا به زیرساخت‌های ارتباطی و کشاورزی بخش «لوداب» خسارت وارد کرد
  • خسارت ۱۲۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های آب‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز