Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@05:51:08 GMT

۲۱ پروژه مدرسه سازی در دلفان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۹۷۳

۲۱ پروژه مدرسه سازی در دلفان احداث می‌شود

غفوری نژاد، مدیر کل نوسازی و مدارس لرستان گفت: ۲۱ پروژه در قالب ۶۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان در شهرستان دلفان فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سفیر افلاک، امیر غفوری نژاد ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی اولین هنرستان ۲۴۰ نفره شهرستان دلفان که با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور انجامش د اظهار داشت: این هنرستان با مشارکت خیرین با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان با زیربنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد که امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه نوسازی مدارس لرستان طی چند سال اخیر در شهرستان دلفان گام های موثری برداشته است که متاسفانه در این شهرستان محرومیت خیلی بالاست و نیاز است کمکها در این راستا انجام شود تا بتوانیم سرانه فضای آموزشی در این شهرستان را ارتقا دهیم.

مدیر کل نوسازی و مدارس لرستان بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان دلفان ۲۱ پروژه در قالب ۶۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان فعال است که نسبت به کل اعتبارات استان با ۲۵۰ پروژه و اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان، بیش از ۴۵ درصد از پروژه های اعتباری نوسازی مدارس استان را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: نوسازی و مدارس لرستان از سال ۹۲ در استانداردسازی سیستم های سرمایشی گام بلندی را برداشته به نحوه که در پنج سال اخیر در کل استان هزار و ۲۲۹ فضای آموزشی در قالب هفت هزار و ۱۵۲ کلاس درس با اعتباری بیش از ۶۶ میلیارد تومان مدرسه سازی صورت گرفته است.

غفوری نژاد با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از فعالیت های سال گذشته نوسازی مدارس لرستان در شهرستان دلفان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: در شهرستان نورآباد از سال ۹۲ تا سال ۹۸، ۱۵۱ کلاس درس و در سال ۹۸ با تعداد ۹۹ پروژه مدرسه و فضای آموزشی به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

وی گفت: در پنج سال گذشته نوسازی و مدارس استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در فضاهای آموزشی شهرستان نورآباد هزینه کرده که سال گذشته توجه خوبی به این شهرستان شده و حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان دلفان نوسازی و مدارس میلیارد تومان مدارس لرستان نوسازی مدارس کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح دبستان زنده‌یاد احمد یزدی در روستای شاهین قلعه بخش مرکزی شهرستان مشهد از کار خیر به عنوان صدقه جاریه یاد و اظهار کرد: گاهی اوقات برخی افراد هزینه‌های زیادی برای خرید قبر می‌کنند که در هیچ جایی توصیه نشده است در حالی که فرد می‌تواند با صرف این هزینه‌ها در راه کارهای خیر صدقه جاریه‌ای برای خود برقرار کند که ماندگار است.

فرماندار مشهد با قدرشناسی از خیران تصریح کرد: با هر نگاه و اعتقادی انجام کار خیر ارزشمند و قدر انسان‌های خیر بالا است و همه افراد همواره قدردان خیرین هستند.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین در امر مدرسه‌سازی خاطرنشان کرد: خیرین در هر پروژه‌ای که ورود پیدا کردند با هر میزان مشارکتی موجب برکت آن می‌شوند و به همین دلیل سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است.

داوری افزود: یکی دیگر از مزیت‌های پروژه‌های خیرساز این است که وقتی مردم در پروژه‌ای به میدان می‌آیند مراقبت و نگهداری از آن هم بیشتر می‌شود.

فرماندار مشهد با قدردانی از همه خیرین و مسؤولان گفت: آن چه ما را در به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها و ساخت مدارس یاری می‌کند انسجام است.

وی با اشاره به نهضت مدرسه‌سازی و طرح «هر سه شنبه؛ افتتاح یک مدرسه» اظهار امیدواری کرد که با انسجام و همراهی مسؤولان و خیرین این نهضت را تا رفع کامل مشکل ادامه می‌دهیم که دیگر هیچ نیازی به فضای آموزشی در شهرستان مشهد نباشد.

داوری از دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور یاد و تصریح کرد: ساخت مدارس و همه این اقدامات در این جهت است که معلمان برای تربیت نسل آینده کشور تلاش کنند تا نونهالان امروز در آینده بدرخشند و موجب رشد و تحول انقلاب شوند.

فرماندار مشهد از اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای انعکاس فعالیت‌های طرح «هر سه شنبه؛ افتتاح یک مدرسه» قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها به خوبی این واقعیت را فهمیده‌اند و بیشتر از بقیه برای یاری نهضت مدرسه‌سازی و امیدآفرینی پای کار آمده‌اند.

کد خبر 6086483

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی