Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، این محور مهم مرکز استان را به اردستان  وصل می کند که به واسطه نقاط پرحادثه در این محور،  این اقدام باید انجام می شد . در واقع بخش عمده این مسیر ۴ بانده شده و بخش باقی مانده در حال انجام عملیات روسازی است و انجام آسفالت ١١ کیلومتر آن از  روز بعد عید غدیر آغاز خواهد شد. 

اسلامی گفت: این یک بزرگراه جدید خواهد بود که به صورت ٢ باند رفت و برگشت اجرایی می شود و مسیر را ۵ کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد و به این شکل  از پیچ و قوس های خطرناک محور حذف شده و یک مسیر ایمن به وجودخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه راهسازی ، بهسازی و نگهداری راهها در کشور به یک نهضت تبدیل شده است، اظهار داشت: نگهداری از راه ها یکی از وظایف اصلی این وزارتخانه به شمار می آید، در حال حاضردر کشور ٢٢٠ هزار کیلومتر راه وجود داردکه جا دارد از راهداران زحمتکش که قشر مظلومی هستند و شبانه روز در حال تلاش هستند، تشکر کرده و قدردان زحمات آنها باشیم.  وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای مهندسی جدید در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص بهینه سازی جاده ها و نوسازی ماشین آلات راهداری اظهار داشت: در مسیر اجرای مهندسی جدید در این سازمان به همراه آموزش و برنامه ریزی برای شناخت از راه ها، نهضت بهسازی افزایش و سرعت بیشتری پیدا کرده است .  اسلامی ادامه داد: امسال بهسازی، بهبود وضعیت و لکه گیری ٨ هزار کیلومتر از جاده های کشور هدف‌گذاری شده است که تا امروز در حدود ۶ هزار کیلومترراه اجرایی شده است .  وی با بیان اینکه حداقل ۵٠٠ اکیپ در راستای اجرای طرح سراسری ارتقای روکش آسفالت در کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در بخش های مختلف از جمله راه روستایی مشغول به کار هستند.  وی در پایان با اشاره به اهمیت ایمنی در راه های کشور، اظهار داشت: تعویض گاردریل در جاده های کشور با نیوجرسی و اصلاح مسیرها به این شکل کمک زیادی به ایمنی رانندگان کرده و باعث می شود پس از برخورد به آن ها به جاده برگردند. این اقدامات هزینه زیادی داشته اما با کم بودن ماشین آلات کار با اولویت در حال انجام است.   بهره برداری از 345 کیلومتر عملیات آسفالت گرم در استان اصفهان   در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان همچنین پروژه های حوزه نگهداری راه در این استان که با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان انجام گرفته است ، مورد بهره برداری قرار گرفت .  به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان اصفهان ، امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی انجام شد که از جمله آنها ، بهره برداری از 345 کیلومتر آسفالت گرم در استان اصفهان در سال 99-98 به ارزش 1200 میلیارد ریال بوده است . بر اساس این گزارش همچنین در این زمینه ،آغاز عملیات اجرایی آسفالت گرم در سال 99 به طول 335 کیلومتر به ارزش 1300 میلیارد ریال و بهره برداری از سیلکت راه های روستایی (سال 98_99) به طول 377 کیلومتر با اعتبار 280 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی سیلکت راه های روستایی در سال 99 به طول 450 کیلومتر با اعتبار 360 میلیارد ریال انجام شده است .  این گزارش حاکی است:  آئین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آسفالت نوین در استان اصفهان، بهره برداری از بازیافت سرد قطعه 1 و2 به طول 16 کیلومتر با اعتبار 150 میلیارد ریال، تکمیل و آغاز عملیات بازیافت سرد قطعه3 به طول 9کیلومتر با اعتبار 100 میلیارد ریال، بهره برداری ازپروژه میکروسرفیسینگ به طول 32 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از زمره این  پروژه ها است . 

گفتنی است آغاز میکروسرفیسینگ با الیاف مسلح به طول 74 کیلومتر با اعتبار 60 میلیارد ریال، بهره برداری از آسفالت SMA به طول3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آسفالت SMA به طول 3 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و آئین آغازعملیات اجرایی آسفالت بزرگراه اصفهان_اردستان(واریانت کارخانه سیمان) به طول 22 کیلومتر و اعتبار 100 میلیارد ریال از جمله دیگر طرح های سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای در استان اصفهان است که در جریان سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به این استان ، مورد بهره برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز عملیات اجرایی وزیر راه و شهرسازی کیلومتر با اعتبار اعتباری بالغ استان اصفهان بهره برداری آغاز عملیات میلیارد ریال راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال

 فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران  گفت: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه ریزی و هدفگذاری شده است.

وی، در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحد‌هایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه‌ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی در ادامه تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد‌های بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸ هزار و ۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳ هزار و ۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

منبع: روابط عمومی شهرک های صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تامین آب شهر و روستا‌های حاشیه بزمان
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • بذرپاش: رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور